Snow is only frozen water
nou een paar dagen geleden stond er een bericht dat de sponsering met procase was afgekapt.
Nu zie ik een planning van 3 nieuwe procase kasten.
Ben dus wel benieuwd hoe dat zo snel weer is rond gekomen.
Die hadden we misschien nog? Of we hebben ze gekocht?Op maandag 27 mei 2002 13:37 schreef Wally-S het volgende:
nou een paar dagen geleden stond er een bericht dat de sponsering met procase was afgekapt.
Aannames zijn fataal.
Euhms?Op maandag 27 mei 2002 13:37 schreef Wally-S het volgende:
Is de enige manier om aan dingen te kopen sponsoring dan
Zou wel mooi zijn, als alles wat wij aan hardware hebben gesponsoord is. Maar ik zal je van die droom verlossen, dat is niet het geval
Omdat het bericht nogal weinig tech info bevat... en je weet hoe tweakers zijn...Op maandag 27 mei 2002 13:34 schreef Wally-S het volgende:
Waarom hier nog geen mededelingen daarover?
(of kan ik niet lezen)
Exact expert nodig?
>> [forum=43]
Kasten kan je idd ook kopen
Kasten kan je idd ook kopen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Een van de redenen waarom het nog niet is aangekondigd is dat de wijzigingen voor Tweakers veel minder ingrijpend zijn dan voor Fok!. Er zal waarschijnlijk nauwelijks downtime zijn.
dankjewel Daniel.Op maandag 27 mei 2002 14:12 schreef Daniel het volgende:
Een van de redenen waarom het nog niet is aangekondigd is dat de wijzigingen voor Tweakers veel minder ingrijpend zijn dan voor Fok!. Er zal waarschijnlijk nauwelijks downtime zijn.
Daar heb ik wat aan.
Dacht nl. dat tweakers op 1 van die servers draaide.
helaas zijn niet al je collega's in staat zo'n normaal antwoord te geven.
Achja...Op maandag 27 mei 2002 14:44 schreef Wally-S het volgende:
En dat maakt uiteraard de antwoorden van die collega's minder waar
Heb je mij dat horen zeggen...?Op maandag 27 mei 2002 14:53 schreef ACM het volgende:
[..]
Achja...
En dat maakt uiteraard de antwoorden van die collega's minder waar
De zin "Daar heb ik wat aan" wekt wel die suggestie.Op maandag 27 mei 2002 14:55 schreef Wally-S het volgende:
[..]
Heb je mij dat horen zeggen...?
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Nog nooit in een grotere organisatie gewerkt ? Iedereen heeft daar zijn specifieke taken maar weet vaak over andere dingen ook iets.Op maandag 27 mei 2002 14:44 schreef Wally-S het volgende:
Ik vind het leuk dat ACM de moeite doet om mee te delen waarvan hij op de hoogte is. Hij kon ook niet gereplyed hebben of gezegd hebben daar moeten Kees, Daniel of Floris op antwoorden.
Heb wat geduld en wat meer respect voor diegenen die zoveel tijd en moeite in T.net steken ( * Tomsworld d8 dat ACM nog andere bezigheden had hierbuiten, studie ? )
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Als je er niets over weet moet je er ook niet over zeggen toch? (zo gaat dat in de grote organisatie waar ik werkOp maandag 27 mei 2002 15:40 schreef Tomsworld het volgende:
[..]
Nog nooit in een grotere organisatie gewerkt ? Iedereen heeft daar zijn specifieke taken maar weet vaak over andere dingen ook iets.
Ik respecteer zeker de moeite die alle modjes erin steken, maar het nut van een reply als: " waarom wel?" zie ik niet in. (zeker van een modje had ik wel beter verwacht).Ik vind het leuk dat ACM de moeite doet om mee te delen waarvan hij op de hoogte is. Hij kon ook niet gereplyed hebben of gezegd hebben daar moeten Kees, Daniel of Floris op antwoorden.
Heb wat geduld en wat meer respect voor diegenen die zoveel tijd en moeite in T.net steken ( * Tomsworld d8 dat ACM nog andere bezigheden had hierbuiten, studie ? )
Maargoed, ik reageerde gewoon op een (naar mijn mening) bot antwoord van iemand. Was misschien niet al te aardig, maar dit doet niets af aan het respect wat ik heb voor de modjes. Dus laten we weer gezellig door gaan.
Ik weet er (bijna) alles over...Op maandag 27 mei 2002 16:08 schreef Wally-S het volgende:
Als je er niets over weet moet je er ook niet over zeggen toch? (zo gaat dat in de grote organisatie waar ik werk)
Maar op het moment dat je die vraag stelde was de planning voor woensdag nog helemaal niet rond. Dat Fok! het alvast aankondigd komt omdat de downtime bij hun veel groter zal worden dan bij ons.
Maar je hebt er geen antwoord op gegeven...Ik respecteer zeker de moeite die alle modjes erin steken, maar het nut van een reply als: " waarom wel?" zie ik niet in. (zeker van een modje had ik wel beter verwacht).
Waarom moeten wij perse dingen op exact hetzelfde moment doen als Fok?
Ondertussen rolt uit de planning dat ook wij toch aardig wat downtime gaan hebben en dat zal zometeen in een .plan en mededeling melding te vinden zijn.
Overigens de reden dat het absoluut geen nut heeft het 'zo snel mogelijk' te plaatsen zul je aanstaande woensdag zien
Ik kan je vrijwel garanderen dat er meerdere topics komen ala 'GoT down?', 'T.net frontpage doet gek', 'Fok! werkt niet?' etc
Maar daar kan iedereen die hier en in MED leest niets aan doen natuurlijk
O ja: op de vraag waarom?Op maandag 27 mei 2002 16:14 schreef ACM het volgende:
Maar je hebt er geen antwoord op gegeven...
Nou ja omdat ik dacht dat het wel invloed zou heben op GOT/tweakers.net.
[flauw modus]
En ik heb nog gelijk gekregen ook
[/flauw modus]
Hoeft niet.Waarom moeten wij perse dingen op exact hetzelfde moment doen als Fok?
liefst eerder
Ben benieuwd...Overigens de reden dat het absoluut geen nut heeft het 'zo snel mogelijk' te plaatsen zul je aanstaande woensdag zien
edit
nog effe wat toegevoegt
In http://www.tweakers.net/plan/162 staat net voor de eerste foto een linkje naar "SGI machientjes." Die link doet het echter niet.
Pagina: 1