Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
waarom niet
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
die combinatie levert toch een kleine 90 tot 110 Watt op om te verplaatsen met je luchtkoeling...zou misschien met extreme 80x80mm blokken met 80HP van Delta kunnen...maar zou het niet doen...levert niet veel meer op in termen van snelheid voor je denk ik. Gewoon zo laten dus!
reserveringshouder Tesla Model 3
Voor zover ik weet kan je een amd alleen met een extreme peltier koelen, dus een 156 of liever 172 watt peltier, hoe en wat het precies zit weet ik ook niet, maar waar het op neer komt is dat je cpu zegmaar 100 watt produceert, wil je hem koelen zul je dus een peltier met een hogere capaciteit moeten gebruiken.
Ik heb als het goed is vandeweek mijn 172 watt peltier + voeding!
Ik heb als het goed is vandeweek mijn 172 watt peltier + voeding!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
verder zijn er in het verleden heel veel topics geweest over koeling met Peltier elementen en wat wel en niet met luchtkoeling kan...misschien kan je via de search een ouder topic vinden met de antwoorden die je zoekt.
reserveringshouder Tesla Model 3
Pagina: 1