AMD Thunderbird-800@1000

Pagina: 1
Acties:

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 17:55
Hoe moet dit voor me kaar krijgen en welke spullen (Cooler, Pasta,heatsink,enz.) Heb ik hier voor nodig.
Ben een begineling dus please help me.

Verwijderd

gewoon met je FSB spelen en zo, nix coolers.

1000 kun je gemakkelijk bereiken, daarna ga je kijken wat het temp verschil is, en daarop pa je je cooling aan.

Ik heb er een speeltje bij:
zie topic: 2coolpc cooling

• Albinoraptor
Die heb ik net ook bestelt, denk je dat voor cpu cooling de chrome orb goed genoeg is??

Verwijderd

Chrome Orb veel poeha, komt uit de testen druipend van het zweet, hard werken is ook een vak. De Alpha's en de FOP's doen meer prestatie leveren.

Ben ook nog aan het zoeken naar DE cooler, maar wacht even totdat de menigte eruit is, testen enzo.

Die Duron van me gaat zeker naar de 1000!

• Albinoraptor
Ik heb donderdag mijn nieuwe PC dus dan wil ik graag een goede cooler hebben. Of eerst een goedkope en effe wachten met een goede kopen??

Verwijderd

Ik heb dat laatste gedaan.

De CoolerMaster DP5-5H53 (ook 51 verkrijgbaar) kostte 35,- pieken.

Koelt best goed, kan altijd nog de juiste kiezen, ik vind meteen een dure kopen toch een beetje eng, dan heb je net die verkeerde gekocht, zit je ermee, want ff weer 100 piek?, dacht het niet

• Albinoraptor
Nou dan doe koop ik later wel een goede koeler. Bedankt, en laat me het weten als je de ultieme koeler hebt gevoden

Verwijderd

Blokker, 83 cm

329,- maar die's zo gr:D:Dt!!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 23:33
ik meen dat de globalwin fop38 op het moment het neusje van de zalm is voor socket A

Verwijderd

High end cooler van de NoRRoD (49 piek), 2x 12 cm koeler ernaast (zoveel piek, weet ik niet meer). T < 50, tbird 800@950 (als ik dat Asus-plankje eindelijk eens kwijt raak! :()

• Albinoraptor
En waar kan ik die global win38 in Nederland kopen. (Niet in buitenland,geen creditcard)

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 23:33
http://www.narwal.nl is officieel importeur van globalwin. ze hebben hem nog niet, maar ik zou zeggen, mail ze, en post hun antwoord hier :)
Pagina: 1