Toon posts:

Compu doet wederom raar.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar maanden geleden het zelfde probleem gehad wat ik nu weer heb. In de de tussen periode heeft mijn compu het gewoon goed gedaan.
Het probleem is:
Mijn compu gaat nu sinds een dag in een soort slaapstand. Beeld gaat uit en de ledjes vn de pc gaan aan. Ik heb dit al eerder gehad, maar na opnieuw installeen van XP deed hij het weer een tijd goed. Ik heb mijn BOIS al upgedate en een hardware probleem lijkt het mij ook niet, want hij heeft het net weer twee maanden gedaan.
Ik heb al geprobeert om XP er opnieuw op te zetten, maar ook dan vast hij uit. Windows ME lukte wel, maar ik wil weer naar XP.

Weet iemand misschien hoe ik dit probleem op kan lossen.

Verwijderd

Kijk is bij energie beheer. vind je onderaan je screensaver instellingen! :) :P ;)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op maandag 27 mei 2002 13:10 schreef questa.unigame het volgende:
Kijk is bij energie beheer. vind je onderaan je screensaver instellingen! :) :P ;)
Mja, daar kan je nu eerst naar kijken. Bij laptops worden de instellingen van standbij enzo allemaal software matig geregeld, dus je zou in Windows moeten instellen na welke tijd hij in standby gaat. Dit kan je idd. vinden onderaan die screensaver instellingen of gewoon bij je control panel/configuatiescherm.

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 08:28
specs?

zet anders acpi is uit in de bios.

Verwijderd

Topicstarter
mijn pc bestaat uit:

MSI k7t pro 2a moederbord
GF 2 mx400 video
350W voeding
AMD Athlon 1000