Cooler Pentium 2

Pagina: 1
Acties:

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:26
---------

Ik zoek een Cooler voor een pentium 2 [ volgens mij slot 1 ,volgens mij is dit ook de enigste uitvoering die er is van p2 :P ] Nu heb ik de search al gebruikt ,en ben er achter gekomen dat ik een Sec 1 nodig heb ofzow ,maar de links die in de search staan werken allemaal niet meer. De cooler mag niet al teveel geld kosten :) en moet de pentium stabiel kunnen houden.

Verwijderd

vivanco heeft nog PII coolers. Het is een Nederlands bedrijf. Alleen ze hebben nog een duitse site. Kijk op www.vivanco.de en zoek ff wat rond. En je vind wel een PII cooler voor weinig. Bij een pc shop kan deze dan besteld worden. Succes!! :)

Verwijderd

P2 heeft niet eens koeling nodig. Ik kwam er n tijdje gelden achter dat mijn server met n P2 233 al n half jaar zonder koeler draaide, haha!

• Galaxis
ok ,ik heb er dus eentje gevonden :)

Specs :
Vivanco CPU Kühler Goldline für P II

Der kugelgelagerte Vivanco Goldline Kühler für P II ist ein Aktivkühler für alle CPUs auf Slot A oder SECC 1 mit einer extremen Kühlleistung und Wärmeleitpaste. Er ist geeignet für Intel Pentium II, AMD Athlon und Thunderbird.

Afbeeldingslocatie: http://www.vivanco.com/images/products/EAN4008928/4008928102697_p01.jpg

voor 34 Euro.

1. Gaat deze cooler passen op een pentium 2 350mhz ?
2.Moet er ook Cool pasta tussen?
3.Hoe monteer ik deze cooler?
4.Kan je bij pentium 2 ook de core beschadigen of kan je niks beschadigen met het monteren van de cooler ?

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:55

Damian

Insane Obtrusion

Op maandag 27 mei 2002 13:14 schreef Galaxis het volgende:
ok ,ik heb er dus eentje gevonden :)

Specs :
Vivanco CPU Kühler Goldline für P II

Der kugelgelagerte Vivanco Goldline Kühler für P II ist ein Aktivkühler für alle CPUs auf Slot A oder SECC 1 mit einer extremen Kühlleistung und Wärmeleitpaste. Er ist geeignet für Intel Pentium II, AMD Athlon und Thunderbird.

[afbeelding]

voor 34 Euro.

1. Gaat deze cooler passen op een pentium 2 350mhz ?
2.Moet er ook Cool pasta tussen?
3.Hoe monteer ik deze cooler?
4.Kan je bij pentium 2 ook de core beschadigen of kan je niks beschadigen met het monteren van de cooler ?
1. Gaat deze cooler passen op een pentium 2 350mhz ? Ja
2.Moet er ook Cool pasta tussen? Ja
3.Hoe monteer ik deze cooler?Lees de handleiding of verpakking die er bij zit, is meestal wel aangegeven
4.Kan je bij pentium 2 ook de core beschadigen of kan je niks beschadigen met het monteren van de cooler ?weinig

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Galaxis
Ik heb er nog eentje gevonden :)

Vivanco Kühler für Pentium 2

Der aktive Kühler ist für alle Versionen des Intel Pentium II Prozessors. Lüfter und Motor sind speziell für die extremen Ansprüche des P II angepasst. Er hat einen leisen Lauf und der große Kühlkörper bietet höchste Kühlleistung. Befestigungskit für Montage auf der CPU-Platine werden mitgeliefert. Afbeeldingslocatie: http://www.vivanco.com/images/products/EAN4008928/4008928038651_p01.jpg

Zou deze coolerook kunnen voeldoen??

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:55

Damian

Insane Obtrusion

wrom steeds duitse site??

Ga gewoon naar de dichtstbijzijnde (:?) Computerboer, en vraag om een Slot 1 koeler.

sim-pel

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:08
Op maandag 27 mei 2002 13:44 schreef Damian het volgende:
wrom steeds duitse site??

Ga gewoon naar de dichtstbijzijnde (:?) Computerboer, en vraag om een Slot 1 koeler.

sim-pel
agree, daar hebben ze vaak kogelgelagerde koelertjes voor zo'n €8,-. Hoef je niet ook nog es verzendkosten te betalen.
Pagina: 1