Toon posts:

Counter Strike 1.4 hangt erg vaak (Windows Me)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al 2x het hele zooitje opnieuw geinstalled, maar het probleem blijft. Van het ene op het andere moment dat ik het speel, blijft het hangen. Dus geen error niks. En dan moet ik rebooten. Dit gebeurt wel meerdere keren op 1 dag!

Mijn specs zijn:
Windows Me
Voodoo 5500 PCI 64 Mb ram
312 SD Ram
20 gb harddisk.

En dit was nooit het geval bij 1.3 :?

Verwijderd

Heb je al nieuwe drivers voor je voodoo`tje gedownload? Help waarschijnlijk. Denk er wel aan. Win ME is staat bekend om een slecht besturings-syteem. Naar win 98 / win2k / win XP. Succes!

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik heb het probleem ook als ik met openGL speel. Bij 1.3 was er niks aan de hand. Bij 1.4 hangt ie veel te vaak en dit met winXP. Met software3d hangt 1.4 niet maar speelt belabbert. Maarja je moet wat he. Ik heb ook de laatste Matrox drivers.

I'll be back

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Gebruik dan DirectX, of is dat soms te min ofzo? Tis iig beter dan software.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 13:00 schreef questa.unigame het volgende:
Heb je al nieuwe drivers voor je voodoo`tje gedownload? Help waarschijnlijk. Denk er wel aan. Win ME is staat bekend om een slecht besturings-syteem. Naar win 98 / win2k / win XP. Succes!
Lol, niet echt veel keus wat dat betreft. Maar ja ik heb de nieuwste. En wat betreft dat Direct3d daarin runt die echt voor geen ene fok. |:(

Verwijderd

Dat is een smoke-bug :S

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Zal wel een foutje in jou CS 1.4 zitten.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
Heb je toevallig ook al een ander OS geprobeert?? Ben niet zo'n ME voorstander (al veel ellende meegemaakt ermee)

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ander OS is aangeraden :)
Pagina: 1