Toon posts:

hlp file op intranet openen

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben bezig met een intranet op mijn werk, nu is de vraag op het werk gebruiken ze een .hlp file als telefoonboek, dit staat op een netwerk drive waar iedereen toegang tot heeft!

nu heb ik die file lokaal in mijn htmldocumenten geplaatst en heb hem gelinked, alleen.. steeds als ik er op klik krijg ik openen of bestand opslaan ... dat laatste mag er niet zijn.. het bestand de .hlp file moet zich standaard gewoon openen, kan dit?.. dankje

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 14:24

Glabbeek

Dat dus.

Ofwel je stelt op .alle. pc's in dat .HLP-bestanden direct geopend moeten worden, ofwel je moet het .HLP-bestand op een of andere manier naar een ander formaat converteren, zoals HTML.

En zo is het maar net.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 12:57 schreef Glabbeek het volgende:
Ofwel je stelt op .alle. pc's in dat .HLP-bestanden direct geopend moeten worden, ofwel je moet het .HLP-bestand op een of andere manier naar een ander formaat converteren, zoals HTML.
ja die 2de opties dacht k ook al aan, maar hoe?

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 14:24

Glabbeek

Dat dus.

Op maandag 27 mei 2002 12:57 schreef Dreknek het volgende:

[..]

ja die 2de opties dacht k ook al aan, maar hoe?
Is het help-document niet toevallig nog als .rtf beschikbaar? Volgens mij gebruikt de MS-helpcompiler die als input voor een helpbestand. Die zijn nog wel te converteren, anders heb ik ook geen idee...

En zo is het maar net.

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:07

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Ik weet niet meer precies hoe, maar ik kreeg het een keer in een popup, per ongeluk. Misschien door je functie openHelp te noemen ofzo?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Is het al gelukt?
Heb het namelijk ook nodig

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:26
Ik weet niet in welke taal je je intranet bouwt / werkt, maar als dat ASP(.net) is. Bestaat er misschien een COM object waarmee je help bestanden kan uitlezen?

Met andere woorden, een script bouwen om het bestand in HTML aan de client aan te bieden.

Of zijn er misschien tools om dit soort bestanden in pdf om te zetten.

[ Voor 34% gewijzigd door Xion op 09-01-2007 17:31 ]

• Mainuser X
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-08 08:42
Je kan een hlp file niet op het netwerk opnen maar wel downloaden op je pc dan gaat het wel. Dit is voor security redenen uit gezet.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Vergeet niet dat .HLP bestanden over een tijdje verleden tijd zijn. (zie hier)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:48

André

Analytics dude

Mjah, verder wel een loze kick, liever een nieuw topic openen als je er niet uit komt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.