first post edit?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
In http://www.tweakers.net/nieuws/21933

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=523178

Deze reactie bestond zeker een half uur lang uit alleen maar:
Geweldig inderdaad, die AGP gleuf...
Ik zie daar mijn Gainward Geforce 4 al insteken. Dan kan ik niet eens mijn geheugendimms vervangen zonder kaart uit te bouwen. Voor de rest lijkt het me wel een stabiel bord qua chipset.
toen leek een 1 me wel een redelijk score, maar na zijn edit vind ik dit toch wel een gevalletje KH.

Graag wat meningen hierover :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
komen we weer bij het punt edits van posts en de score.
heel grof gezegd dient de score te passen bij de post en hoe de post tot stand is gekomen maakt niet zoveel uit.
echter het is wel een vervalsing (wijzigen first post, info uit andere postings op nemen, weg werken van trollen enz)

blijft de vraag, wat beoordelen we de posting zo als die is of de orginele posting?

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:29
[Reactie gewijzigd door D-Devil]
Dat staat er nu onder voor het geval dat het weer weg is dalijk :)

En ik vind het zwaar asociaal gedrag om op die manier punten te verzamelen en vind dat ie wel 1 omlaag mag.

Enneh, explain KH??? (of bedoel je karma-whore :P )

[edit]
en hoe de post tot stand is gekomen maakt niet zoveel uit.
Dus eerst een gigantische troll/flame posten daar -1 troll voorkrijgen en na een edit +4 inzichtvol vind jij niet geheel erg (sorry kben hard vandaag)

[edit2]

OK mijn fout niet over de laatste 2 regels gelezen (sorry kan je me vergeven |:( )

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op maandag 27 mei 2002 12:34 schreef wauske het volgende:
(of bedoel je karma-whore :P )
:+

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
Op maandag 27 mei 2002 12:34 schreef wauske het volgende:

[..]

Dus eerst een gigantische troll/flame posten daar -1 troll voorkrijgen en na een edit +4 inzichtvol vind jij niet geheel erg (sorry kben hard vandaag)

[edit2]

OK mijn fout niet over de laatste 2 regels gelezen (sorry kan je me vergeven |:( )
Daar ligt het probleem.
modje op de orginele posting dan hebben mensen geen eerlijke kans om iets duidelijker te formuleren.
of modje op de reactie zo als die is waar mee vele andere genaaid kunnen worden.

anders gezegd:
waar halen wij het lef vandaan om te bepalen hoe een posting tot stand moet komen (met of zonder edits)
waar halen zij het lef vandaan om andere te naaien (meta mod, dubbelpost enzo)

Als ik na me zelf kijk kan ik me niet echt druk maken over aangepaste first posts maar ik maak me wel druk over weggewerkte ras trollen.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op maandag 27 mei 2002 13:47 schreef spook het volgende:

[..]

Daar ligt het probleem.
modje op de orginele posting dan hebben mensen geen eerlijke kans om iets duidelijker te formuleren.
of modje op de reactie zo als die is waar mee vele andere genaaid kunnen worden.
Maar daar zit nog een redelijk verschil tussen. Iemand die eerst alleen 1 vraag plus opmeking maakt, en een half uur later een post heeft van 60 regels, is imo (meestal) toch wel bezig om extra puntjes te halen. Meestal zie je dat soort dingen ook vrij veel bovenin de draadjes. Als iemand er even bij zet wat hij ge-edit heeft, of inderdaad iets ge-edit heeft om een reaktie te verduidelijken heb ik er minder moeite mee, maar dit soort dingen vind ik toch niet helemaal kunnen.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Je kunt ook als regel instellen dat zodra een post een score van -1 bereikt, dan is de post niet meer te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
Op maandag 27 mei 2002 13:57 schreef Renegade het volgende:

[..]

Maar daar zit nog een redelijk verschil tussen. Iemand die eerst alleen 1 vraag plus opmeking maakt, en een half uur later een post heeft van 60 regels, is imo (meestal) toch wel bezig om extra puntjes te halen. Meestal zie je dat soort dingen ook vrij veel bovenin de draadjes. Als iemand er even bij zet wat hij ge-edit heeft, of inderdaad iets ge-edit heeft om een reaktie te verduidelijken heb ik er minder moeite mee, maar dit soort dingen vind ik toch niet helemaal kunnen.
Maar wat is hier mis mee?
bewuste trollen/flaimbates weg werken, postings van anderen in je posting opnemen enzo zie ik problemen mee.
maar iemand die de totaal waardeloze post ombouwd tot een +4 is toch alleen positief voor de nieuws waarde van het draadje?
Of je nou post om kennis te delen, te showen of om punten te halen maakt mij niet uit zolang de posting maar een toegevoegde waarde heeft.

Ik zou hier eigenlijk wel een uitspraak over willen hebben van de crew. moden we op de orginele of de huidige posten ?
mag je een first post of een waardeloze post ombouwen en mag dat ook bij trollen en flaimbates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op maandag 27 mei 2002 15:10 schreef spook het volgende:
Maar wat is hier mis mee?
Je "benadeelt" anderen ermee. Op het moment dat ik om karma/whatever te krijgen, gedeeltes van andere posts overneem in mijn posts, zullen die andere post als dubbelpost worden gezien door de onoplettende modder, en waarschijnlijk lager beoordeeld worden.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Op maandag 27 mei 2002 15:10 schreef spook het volgende:
[..]
Ik zou hier eigenlijk wel een uitspraak over willen hebben van de crew. moden we op de orginele of de huidige posten ?
mag je een first post of een waardeloze post ombouwen en mag dat ook bij trollen en flaimbates?
Ik kan me herinneren dat dit al eens eerder besproken is hier in /tmf en dat Femme destijds zei dat hij geen echt probleem met de edits had, als die de post maar beter maakten :?
Pin me er niet op vast btw ik heb nog niet gezocht of ik dat topic nog kon vinden :)
Op maandag 27 mei 2002 15:22 schreef Renegade het volgende:
[..]
Je "benadeelt" anderen ermee. Op het moment dat ik om karma/whatever te krijgen, gedeeltes van andere posts overneem in mijn posts, zullen die andere post als dubbelpost worden gezien door de onoplettende modder, en waarschijnlijk lager beoordeeld worden.
Dat is idd wel een probleem dat je zou (kunnen) krijgen.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Pagina: 1