Toon posts:

Kan ik zelf mijn monitor repareren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Dit is dus het geval. Ik heb dus van die pigment strepen op mijn monitor. Maar alleen op witte vlakken waar met zwarte letters op word getypt... Bijvoorbeeld Word2000. Ik denk zelf eigenlijk dat er gewoon wat los zit, maar wat?? want de ene keer doet ie het wel en de andere keer niet... Iemand hier ervaring mee...

Mijn laatste topic was gathering.tweakers.net/showtopic/49996

THNX.

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:44

Exterazzo

Qeasy

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 oktober 2000 23:10 schreef Eddyfreddy het volgende:
Mijn laatste topic was gathering.tweakers.net/showtopic/49996[/quote]Is dat van belang?
Het lijkt mijn niet echt verstandig om aan je monitor te gaan frutten. Strax werktie helemaal nie meer.

Audentia

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:16
In een monitor heb je levensgevaarlijke hoogspanning. Pas aan gaan frotten als je weet wat je doet, anders wordt je zelf overgeklokt en je rikketik doet het dan niet meer.

diskeltische lurker

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:04
ja, 25.000 volt wordt er in dit ding gegeneert en op die blijft er ook nog wel eens opstaan als je de stekker eruit trekt.

gewoon naar de winkel gaan met dat ding. Tenzij ie natuurlijk al 10 jaar oud is. Hoort niet te gebeuren dus is gewoon een fout van de fabrikant