Weet iemand een site waar ik prijzen kan vinden van loewe tv's? Hoeft niet exact te zijn maar om indicatie te hebben.
Verwijderd
Expert verkoopt Loewe TV`s. Maar het is slim om ff naar een winkel te bellen of langs te gaan. Die kunnen je alles vertellen.
Succes
Succes
of op http://www.loewe.be/emaildex.htm een foldertje aan te vragen, dan krijg je gelijk prijs- en dealerlijsten erbij
Audio Gallery in Rotterdam verkoopt Loewe Tv's. Voor de prijzen kan je ze gewoon bellen: 010-4366095
http://www.audiogallery.hear.nl/
http://www.audiogallery.hear.nl/
They made me do it.
Staan die prijzen niet op www.kieskeurig.nl ?
Verwijderd
Er staat er in ieder geval 1 in de aanbieding bij www.deru.nl/7.htm. Zelf heb ik ook een loewe TV en het is mij opgevallen dat de prijzen overal het zelfde zijn, of je nu naar mediamarkt gaat of naar de dorps dealer.
loewe werkt met voorgeschreven vaste prijzen, dat klopt dushet is mij opgevallen dat de prijzen overal het zelfde zijn, of je nu naar mediamarkt gaat of naar de dorps dealer.
Euh, je kunt er ongeveer vanuit gaan dat loewe iets duurder is als de merken als jvc en sony etc. scheeld niet zo heel
erg veel, terwijl je toch veel meer
zijn.
erg veel, terwijl je toch veel meer
Yup denk zelf dat ik een Aconda ga aanschaffen, prijs is best pittig maar je bent wel gegarandeert voor minimaal 10 jaar kijkplezier.Op maandag 27 mei 2002 13:30 schreef FFF het volgende:
Euh, je kunt er ongeveer vanuit gaan dat loewe iets duurder is als de merken als jvc en sony etc. scheeld niet zo heel
erg veel, terwijl je toch veel meerzijn.
Overigens heb ik volledig prijsoverzicht gemailt gekregen, en dat binnen 15 minuten, prima service!
Verwijderd
Ik zag dat je in Zaandam woont, daar woon in ook ! 
Maargoed je kan ff bij Van Ingen gaan kijken...
Maargoed je kan ff bij Van Ingen gaan kijken...
Verwijderd
Zodra je een Loewe breedbeeld naast een sony of een philips ziet weet je waarom je iets meer geld voor een Loewe betaald.. Goed beeld, mooi design. En goed breedbeeld..Op maandag 27 mei 2002 14:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Yup denk zelf dat ik een Aconda ga aanschaffen, prijs is best pittig maar je bent wel gegarandeert voor minimaal 10 jaar kijkplezier.
Overigens heb ik volledig prijsoverzicht gemailt gekregen, en dat binnen 15 minuten, prima service!
Goed breedbeeld zegt iemand, ik heb een Loewe Xelos breedbeeld dus, heb hem zelden op volledig opgerekt beeld staan omdat ik vind dat ie er juist niet mooi breedbeeld van maak. Dit heb ik wel eens VEEL beter gezien bij andere tv's. (bijvoorbeeld Sony Wega).
De truuk is om juist de dingen op te rekken waar het niet opvalt dat het opgerekt is. De loewe XELOS rekt naar mijn gevoel alles op en het wordt allemaal heel erg breed. Breed hoofd etc.
Wellicht dat de nieuwere Loewe breedbeeld tv's dit beter doen maar ik heb toch tv's gezien (die vrijwel even oud waren/zijn) die mooier breedbeeld hadden.
Wat wel echt gaaf is hoe ze uit gaan, daar blijf ik mensen mee verbazen. Dat het lijkt alsof je een gordijntje dichtschuifd. En erg mooie OSD.
Loewe is van LOEWE OPTA mocht iemand het interesseren, die maakten vroeger volgens mij zelfs oorlogsmateriaal. (niet zeker)
De truuk is om juist de dingen op te rekken waar het niet opvalt dat het opgerekt is. De loewe XELOS rekt naar mijn gevoel alles op en het wordt allemaal heel erg breed. Breed hoofd etc.
Wellicht dat de nieuwere Loewe breedbeeld tv's dit beter doen maar ik heb toch tv's gezien (die vrijwel even oud waren/zijn) die mooier breedbeeld hadden.
Wat wel echt gaaf is hoe ze uit gaan, daar blijf ik mensen mee verbazen. Dat het lijkt alsof je een gordijntje dichtschuifd. En erg mooie OSD.
Loewe is van LOEWE OPTA mocht iemand het interesseren, die maakten vroeger volgens mij zelfs oorlogsmateriaal. (niet zeker)
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Ik heb zelf de Aconda en ben reuze tevreden. Voor wat betrefd het weergeven in breedbeeld, als je de TV op panorama formaat zet is de beeldverhouding het beste, je hebt dan links en rechts een zwarte randmaar daar ben je zo aan gewend. Voordeel van deze stand is dat je ondertiteling niet weg valt en dat hebben ze bij andere merken niet goed voor elkaar. Verder moet je er op letten dat je een nieuw model koopt omdat Loewe het design langer laat meegaan dan de andere merken. De binnenkant van de TV wordt wel aangepast aan de huidige stand der techniek. Pas dus op voor goedkope aanbiedingen, veel kans dat je een verouderd chassis of verouderde software krijgt. Je kunt op de doss zien wanneer deze uit de fabriek gekomen is.
Succes.
Succes.
"If it ain't broke, don't fix it!"
Pagina: 1