[WOS] Waarom wordt topic meteen geclosed?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
[topic=505174]

Afgelopen zaterdag bezig met installeren XP, vanaf een originele CD notabene. Maar somehow was de CD een beetje fucked en wilde die een bepaald bestand niet kopieren.

Gelukkig kon ik de file wel negeren en XP startte gewoon op endergelijke. Volledigheidshalve dacht ik, laat ik toch ff dat bestand erbij halen, maar aangezien ik zelf geen XP gebruik en dit een PC van een klant betrof, leek het mij handig gewoon even een draadje te openenen en iemand te vragen mij deze DLL toe te zenden.

HET TOPIC werd vrijwel meteen dichtgemikt en ik had op dat moment geen zin en tijd om naar de precieze reden te vragen, maar is er misschien nu nog iemand (blackd, DR) die mij de precieze reden kan vertellen.

Het was mijn insziens wel wat voorbarig dat ie werd dichtgegooid.

En in de sluitmessage (zoals jullie hem noemden) stond ook niet duidelijk waarom het topic werd dichtgemikt. Kan er voor gezorgt worden dat als een topic dan al wordt dichtgemikt dat er ook ALTIJD een duidelijke reden staat, want kan af en toe zeer vreemd overkomen.

ps. dit is denk ik de 3 of 4e keer dat een topic van mij wordt gesloten dus heel erg druk erover maken doe ik het niet maar ik vond dit gewoon vreemd.

pps. ik heb ook proberen te icqen met de mod die het dichtmikte maar die gaf toen geen reactie. (dat heb ik zaterdag wel meteen gedaan. ook de lite-mod (of wat betekend dat groene plusje) liet niks van zich horen)

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=505174]

Wat staat in de sluitmessage!? Lijkt me duidelijk dat de topic gesloten is om deze reden: CD is beschadigd dus terugbrengen naar de winkel die CD.

Oh en indien dit niet een gekochte CD is is het vragen van die DLL een warez vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 20:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

De sluitmessage is niet echt uitgebreid, maar dit is wel je antwoord... Het is niet echt de bedoeling om via het forum je incomplete downloads of brakke kopien te completeren... Als je wel de cd hebt, moet je gewoon in de winkel een nieuwe vragen :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
Maar daar had ik op zaterdag geen tijd voor, ik was gewoon die bak opnieuw aan het installeren. En ik vind jullie uitleg allemaal wel leuk en aardig.

En dat er dan iemand hierboven over warezrequests o.i.d. begint vind ik helemaal vaag. Ik doe mijn insziens geen warezrequest (zeker niet omdat ik de originele cd van klant had maar dit er niet bij zette omdat ik er uberhaupt niet vanuit ging dat dit gedacht zou kunnen worden)

MAAR dan kom ik toch dagelijks topics tegen die gewoon open blijven die hier aan voldoen. maarja.

Ik ben inmiddels geholpen want heb gewoon iemand anders gezocht met XP en die heeft mij gewoon die DLL gestuurd

ps. ik blijf het sluiten van het topic vreemd vinden en de reden vind ik ook zeker geen goede reden. ER STAAT:
cdromdrive:\
Suc6
Wat wordt hier dan mee bedoeld? Dat mijn cdrom drive niet goed is en dat ik het daarom niet mag vragen?

En dat het completeren van brakke downloads kopieen niet het doel van het forum is snap ik ook wel. En heb ik geloof ik ook nog nooit naar gevraagd, omdat de overdreven voorzichtigheid die tweakers bezigt mij inmiddels bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 20:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 27 mei 2002 12:50 schreef intert0y het volgende:
Maar daar had ik op zaterdag geen tijd voor, ik was gewoon die bak opnieuw aan het installeren. En ik vind jullie uitleg allemaal wel leuk en aardig.

En dat er dan iemand hierboven over warezrequests o.i.d. begint vind ik helemaal vaag. Ik doe mijn insziens geen warezrequest (zeker niet omdat ik de originele cd van klant had maar dit er niet bij zette omdat ik er uberhaupt niet vanuit ging dat dit gedacht zou kunnen worden)
Iedereen kan dat er uiteraard bijzetten. :)
ps. ik blijf het sluiten van het topic vreemd vinden en de reden vind ik ook zeker geen goede reden. ER STAAT:
[..]
't is idd een wazige sluitmessage, maar erboven staat het wel helder :)
En dat het completeren van brakke downloads kopieen niet het doel van het forum is snap ik ook wel. En heb ik geloof ik ook nog nooit naar gevraagd, omdat de overdreven voorzichtigheid die tweakers bezigt mij inmiddels bekend is.
Mjah, je kent het spreekwoord met de vinger die gegeven en de hand die vervolgens genomen wordt neem ik aan wel? Het is niet gedaan om je te pesten, al ben jij nou even 'slachtoffer' van het feit dat we gewoon te groot zijn om zulke dingetjes neer te zetten... Sommigen gaan (als je dit toestaat) provocerend topics openen waarin je allemaal bestandjes vragen (kan je niet vinden met de search en het mag volgens de policy)...

Dus doen we gewoon software uitwisselen en aanverwante requests op het forum _niet_. Helaas voor jou in dit geval.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:17

Arno

PF5A

* Arno kan zich een discussie met Jotti herinneren dat er ooit is besloten dat een enkele DLL geen probleem zou zijn :)

Ik weet alleen niet of dit later (lees: na mijn modschap) nog is aangepast :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:42

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 27 mei 2002 13:07 schreef Traag het volgende:
* GaMeOvEr kan zich een discussie met Jotti herinneren dat er ooit is besloten dat een enkele DLL geen probleem zou zijn :)

Zover ik weet ook niet, hier zouden we niet moeilijk over doen staat mij bij. :)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
* kamerplant kan zich een discussie met Jotti herinneren dat er ooit is besloten dat een enkele DLL geen probleem zou zijn :)

* kamerplant kan zich vaag herinneren dat een DLL ook niet mocht, omdat daar ook gewoon copyright op is.
Maarja, misschien was dat voor dat dat met Jotti is afgesproken, of is het gewoon niet waar wat ik dacht..

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
Heren, dank voor jullie heldere reacties.

Ik ben hier dus blij mee, gewoon lekker duidelijk en helder over het hoe en wat.

(dat er nu blijkt dat mijn topic misschien toch onterecht is gesloten maakt nu niet meer uit)

dus, keep up the good work.

dit is precies wat ik allemaal wilde horen en wat mij betreft mag dit topic dichtgesmakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:17

Arno

PF5A

Op maandag 27 mei 2002 14:19 schreef DataBeest het volgende:
* Arno kan zich vaag herinneren dat een DLL ook niet mocht, omdat daar ook gewoon copyright op is.
Maarja, misschien was dat voor dat dat met Jotti is afgesproken, of is het gewoon niet waar wat ik dacht..
Ik dacht toendestijds dat het ook niet mocht, maar:
Op maandag 27 mei 2002 13:40 schreef GaMeOvEr het volgende:
Zover ik weet ook niet, hier zouden we niet moeilijk over doen staat mij bij. :)
Gelukkig kon ik het me nog goed herinneren :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

* Jordi kan zich een discussie met Jotti herinneren dat er ooit is besloten dat een enkele DLL geen probleem zou zijn :)
Correct. Dit topic gaat dan ook weer open. Een enkele DLL is geen enkel probleem, met deze DLL alleen kan je echt geen bal beginnen zonder de rest. Als je om een .cab file gaat vragen, wordt het wat anders... ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1