Toon posts:

Ban? Waarvoor dan?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanwege mijn irritante gedrag in een HK-draadje waarvan ik wel weet welke Lunatic bedoelt :? Duidelijkheid a.u.b... Wat heb ik verkeerd gedaan & waarom? Je kan in het mailtje wel een verwijzing geven naar het topic waar het om gaat maar als ik de HK niet in kan leer ik natuurlijk nooit van mijn fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kijk je over 24 uur? :)
Ik kan wel ff kijken voor je welke het is geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 11:53 schreef ItSnows het volgende:
Dan kijk je over 24 uur? :)
Ik kan wel ff kijken voor je welke het is geweest ;)
Hehe... tja... dat kan ook, maar de kans bestaat dat ik het dan vergeten ben en weer verval in die negatieve spiraal en dan de volgende keer 48 uur geband wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zult vast wel weten wat je verkeerd hebt gedaan, lijkt mij zo. Tenminste, als je een beetje de regels hier weet. Maar anders kijk je idd even over 24 uur of post hier iemand de inhoud van jouw post/reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 11:54 schreef ZeroX15 het volgende:

[..]

Hehe... tja... dat kan ook, maar de kans bestaat dat ik het dan vergeten ben en weer verval in die negatieve spiraal en dan de volgende keer 48 uur geband wordt ;)
48 uur? Een week zul je bedoelen ;)
De topic over ons aller Pimmetje was dat: was een zeer twijfelachtige grap ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op maandag 27 mei 2002 11:54 schreef ZeroX15 het volgende:

[..]

tja...
Als je het na de eerste keer niet leert dan verdien je die 2e ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gooi niet zomaar niet voor niets topics dicht. Dat je dit dan toch negeert, is gewoon stom. Gezien je eerdere irritant gedrag (je weet wel wat ik bedoel denk ik) hebben wij als crew besloten je alsnog te bannen (ik heb gisteren niet meer gepost, dus had niet gezien dat je daarna nog een topic had geopend). Vandaar deze verlate ban.
Ben je het niet mee eens met het algemene HK ban beleid, dan kan je de bemiddelaar bemiddelaar@tweakers.net of gathering@tweakers.net mailen. Beroep tegen een 24 uurs ban is vanwege de korte duur NIET mogelijk.
Lijkt me allemaal vrij duidelijk :{
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.