Toon posts:

Volgorde usb game controllers wijzigen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ms sidewinder gamepad en een ms force feedback 2 joystick, beiden usb. Nu wordt de gamepad als #1 herkend in windowsxp en de ff2 als #2, ik wil dit precies andersom (omdat il2-sturmovik primair de eerste gebruikt). Heeft iemand hiermee al eens succes geboekt?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Kan je niet gewoon de stekkertjes in je USB-poort omwisselen :?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 11:47 schreef Pizzaman het volgende:
Kan je niet gewoon de stekkertjes in je USB-poort omwisselen :?
hehe, dat zou te gemakkelijk zijn :) nee dit heb ik natuurlijk als eerste geprobeerd

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32

Fuelke

Forza Ferrari

Werkt het volgende dan niet? Configuratiescherm > Spelopties > Besturings-id's (= tweede tabblad) > Wijzigen

Of misschien ze er eens vanaf gooien, en dan opnieuw toevoegen bij de gamecontrollers en dan in de goede volgorde?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Kan je er ook niet gewoon eentje tijdelijk uitschakelen :?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 12:04 schreef Pizzaman het volgende:
Kan je er ook niet gewoon eentje tijdelijk uitschakelen :?
uitschakelen kan niet, behalve dan door de stekker eruit te trekken > maar dat wil ik dus niet. Het gaat mij (=il2 sturmovik) puur om de volgorde

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 11:53 schreef Fuelke het volgende:
Werkt het volgende dan niet? Configuratiescherm > Spelopties > Besturings-id's (= tweede tabblad) > Wijzigen

Of misschien ze er eens vanaf gooien, en dan opnieuw toevoegen bij de gamecontrollers en dan in de goede volgorde?
mmm, dit ga ik vanavond eens proberen.. thx alvast

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 12:25 schreef vip32 het volgende:

[..]

mmm, dit ga ik vanavond eens proberen.. thx alvast
nou dit werkt dus ook niet, en die tab met usb id's kan ik nergens vinden in windows xp.... weet iemand waar die zou moeten zitten?

Verwijderd

Topicstarter
ik ga morgen maar eens me winxp opnieuw installen, met alleen de joystick erin en dan plug ik later de gamepad erbij > ben benieuwd of de volgorde dan anders wordt... hope so!
Pagina: 1