Ik heb een ms sidewinder gamepad en een ms force feedback 2 joystick, beiden usb. Nu wordt de gamepad als #1 herkend in windowsxp en de ff2 als #2, ik wil dit precies andersom (omdat il2-sturmovik primair de eerste gebruikt). Heeft iemand hiermee al eens succes geboekt?
Kan je niet gewoon de stekkertjes in je USB-poort omwisselen
hehe, dat zou te gemakkelijk zijnOp maandag 27 mei 2002 11:47 schreef Pizzaman het volgende:
Kan je niet gewoon de stekkertjes in je USB-poort omwisselen
Werkt het volgende dan niet? Configuratiescherm > Spelopties > Besturings-id's (= tweede tabblad) > Wijzigen
Of misschien ze er eens vanaf gooien, en dan opnieuw toevoegen bij de gamecontrollers en dan in de goede volgorde?
Of misschien ze er eens vanaf gooien, en dan opnieuw toevoegen bij de gamecontrollers en dan in de goede volgorde?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Kan je er ook niet gewoon eentje tijdelijk uitschakelen
uitschakelen kan niet, behalve dan door de stekker eruit te trekken > maar dat wil ik dus niet. Het gaat mij (=il2 sturmovik) puur om de volgordeOp maandag 27 mei 2002 12:04 schreef Pizzaman het volgende:
Kan je er ook niet gewoon eentje tijdelijk uitschakelen
mmm, dit ga ik vanavond eens proberen.. thx alvastOp maandag 27 mei 2002 11:53 schreef Fuelke het volgende:
Werkt het volgende dan niet? Configuratiescherm > Spelopties > Besturings-id's (= tweede tabblad) > Wijzigen
nou dit werkt dus ook niet, en die tab met usb id's kan ik nergens vinden in windows xp.... weet iemand waar die zou moeten zitten?Op maandag 27 mei 2002 12:25 schreef vip32 het volgende:
[..]
mmm, dit ga ik vanavond eens proberen.. thx alvast
ik ga morgen maar eens me winxp opnieuw installen, met alleen de joystick erin en dan plug ik later de gamepad erbij > ben benieuwd of de volgorde dan anders wordt... hope so!
Pagina: 1