Toon posts:

Driver problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal hoop dat jullie me echt even kunnen helpen heb namelijk al echt alles geprobeerd

PROBLEEM:
ik heb een A7V333 mobo en alles gaat ok met installen van windows 2000, even 4 in 1 drivers als eerste geinstalled.
En nu komt het probleem, op het moment dat ik m'n driver voor mijn geforce 4 installeer ( nieuwste drivers van nvidia )hangt mijn pc elke keer als ik hem opstart en bij chkdsk geeft ie telkens aan dat of system.alt of bootex.log niet valid is en nog een paar vage errors.
Heb hem geprobeerd te booten naar vga modus van W2K en daar kom ik wel in zonder problemen

Ik heb alles gechecked en kreeg hem dus 1 keer aan de praat maar de volgende morgen toen ik mijn pc weer aanzette, je kunt het wel raden, weer diezelfde problemen

ik ben echt ten einde raad plz help

Ik ben trouwens ook naar mycom geweest ( erggg goede service btw !!! ) ze hebben daar alles gecheckt en ik heb hem zien draaien en toen ik thuis was pats weer dat probleem

ARRRGGGG HELP !!!!!

• Cmdr_Satan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:11

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

Had ook problemen met de allernieuwste 4in1 detonater.

Ik heb oudere versie geinstalleerd en da werkte erg goe
De oudere veries van drivers zijn ook gewoon nog op de site te vinden

System specs

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 11:30 schreef Cmdr_Satan het volgende:
Had ook problemen met de allernieuwste 4in1 detonater.

Ik heb oudere versie geinstalleerd en da werkte erg goe
De oudere veries van drivers zijn ook gewoon nog op de site te vinden
Maar hij heeft gedraaid dus dat zou het toch niet kunnen zijn
zou je me die link anders kunnen geven van een paar oudere drivers voor mijn geforce 4 als die er zijn

hartelijk dank

ik zal het proberen misschien helpt het ben echt tot alles in staat om hem te laten werken

Verwijderd

Topicstarter
heb trouwens de originele cd van die gforce 4 geprobeerd en de allernieuwste win2000/xp display drivers

maar bij alletwee blijf het probleem identiek
heb trouwens ook hetzelfde probleem bij win 98

ik dacht dus naja misschien win2000 install brak ofzo,
dus ook nog eens 98 en ME geprobeerd en bij alle blijft hij na het installeren van die display drivers dus hangen

Ik begrijp er echt niks meer van want bios settings enzo staan echt goed

:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:56
Heb hetzelfde meegemaakt met een Geforce2MX400 en een MSI K7T266Pro2 bord (KT266A). Heb uiteindelijk ergens Detonator 20.80 gedownload, want nvidia schijnt niet lekker te werken met de laatste VIA chipsets :(

Detonator XP is iig niet VIA-vriendelijk :(