De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
jah heb ik gekeken ,maar dan heb je links die doorlinken naar andere links waar vervolgens 2 prefabs staan van een deur....
hmm ik heb dus nog een probleempje....
ik krijg DIT

als ik bijv entity's erin wil zetten
of een functie wil geven..(ramen deuren ezn)
ik krijg dus niet func_breakable of func_wall (alleen deze
)
hoe kan ik dit oplossen??..
ik krijg DIT

als ik bijv entity's erin wil zetten
of een functie wil geven..(ramen deuren ezn)
ik krijg dus niet func_breakable of func_wall (alleen deze
hoe kan ik dit oplossen??..
Verwijderd
Aaaaaaaaargh, een naamloos.bmp... kan je hem omzetten naar een JPG? 
Als je een func_breakable wil maken moet je een stuk muur kiezen (of krat, wat dan ook) en dan de toEntity knop rammen
Maar dat staat ook op die tutorial site die aftermath gaf. Gewoon eventjes lezen
Als je een func_breakable wil maken moet je een stuk muur kiezen (of krat, wat dan ook) en dan de toEntity knop rammen
Maar dat staat ook op die tutorial site die aftermath gaf. Gewoon eventjes lezen
jah maar ik krijg alleen die 9 (geloof ik ) dingen om uit te kiezen
dus dat hele func_
of info_ rijtje staat er helemaal niet bij
DAS DUS WEG!!??..
dus dat hele func_
of info_ rijtje staat er helemaal niet bij
DAS DUS WEG!!??..
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
ik weet hoe ik een leuk mapje kan maken
maar dus niet een spiegel.. (deuren ook wat moeite mee)
en JAH ik maak een hl map en ik heb hem al een paar keer gerunned..
maar nu kan ik dus geen entitys plaatsen..
maar dus niet een spiegel.. (deuren ook wat moeite mee)
en JAH ik maak een hl map en ik heb hem al een paar keer gerunned..
maar nu kan ik dus geen entitys plaatsen..
Verwijderd
zo'n spiegel maak je door 2 keer dezelfde ruimte te maken, de tweede moet je dan ff 180 graden draaien. Het glas van de spiegel moet je vervolgens doorzichtig maken. Je kijkt dan door het glas ('de spiegel') naar de andere ruimte. Het klinkt allemaal omslachtig, maar het moet zo omdat hl geen mirror-effect ondersteund. Houd wel rekening met de r_speeds.
en je ziet je zelf ook nietOp maandag 27 mei 2002 12:20 schreef Dr.DK het volgende:
zo'n spiegel maak je door 2 keer dezelfde ruimte te maken, de tweede moet je dan ff 180 graden draaien. Het glas van de spiegel moet je vervolgens doorzichtig maken. Je kijkt dan door het glas ('de spiegel') naar de andere ruimte. Het klinkt allemaal omslachtig, maar het moet zo omdat hl geen mirror-effect ondersteund. Houd wel rekening met de r_speeds.
lolz
lekkere spiegel ;0
Oh noes.. No more TreinTijden :(
hmm ik zag toen op de worldcraft site (WAAROM IS IE WEG!!)
een scientist met een crowbar in ze hand in de spiegel kijken.. (was dus een screenshot
dus dat moet opzich te doen zijn...
een scientist met een crowbar in ze hand in de spiegel kijken.. (was dus een screenshot
ik heb inmiddels de problemen opgelost......
laat maar
laat maar
Verwijderd
Dan stond er in de andere ruimte ook een model van een scientist. Je wekt dan de illusie dat het een spiegel is. Voor de duidelijkheid: met Half-life kun je geen echt spiegel-effect maken.Op maandag 27 mei 2002 12:58 schreef MWAD het volgende:
hmm ik zag toen op de worldcraft site (WAAROM IS IE WEG!!)
Verwijderd
idd, ga voor spiegels maar Q3 of UT levels maken. Ik vind trouwens de Valve Hammer Editor makkelijker om levels te soepen dan Worldcraft...Op maandag 27 mei 2002 14:49 schreef Dr.DK het volgende:
[..]
Dan stond er in de andere ruimte ook een model van een scientist. Je wekt dan de illusie dat het een spiegel is. Voor de duidelijkheid: met Half-life kun je geen echt spiegel-effect maken.
valve hammer IS worldcraft 3.4Op maandag 27 mei 2002 15:18 schreef IndigoDelFuego het volgende:
[..]
idd, ga voor spiegels maar Q3 of UT levels maken. Ik vind trouwens de Valve Hammer Editor makkelijker om levels te soepen dan Worldcraft...
Pagina: 1