Hier zitten we momenteel met 500 man (gemiddeld 350 actieve internetters) op een 64k ISDN lijntje die vandaag ophoog genaait wordt naar 128k...
We hebben Versatel in de arm genomen, zij komen ons een directe glasvezel verbinding aan leggen (speciaal voor ons naar Venray

) waarover onze telefonie en internet lijnen straks gaan... Internet wordt 1024 down en 512 up

met 1:1

(dus dat gaat supersnel!

)
We krijgen in ons gebouw een Versatel centrale voor Venray zodat hun netwerk ook hier uitgebreid kan worden...
Misschien gaan we naar verloop van tijd omhoog met ons abbo omdat we nu een ISDN30 en een ISDN10 (?) centrale hebben voor alle inbellers, dan willen ze evt naar 2048/1024 gaan ook 1:1 !!!!!!!
Da's lekker!
Hier was ook een zéér strikt internet beleid, maar sinds dat ik er werk is 't data verbruik hier mbt internet vervijf dubbeld

(echt door mij en een andere stagair alleen hoor!)... Sinds 2 maanden is internet min of meer vrij om aan te vragen en dat hebben dus ook velen gedaan, met als gevolg dat de snelheid nu echt om te huilen is... Ik kan nog net GoT-ten!
Door de hoge kosten van ISDN hebben ze nu besloten Versatel binnen te laten, en ik wacht met spanning af op 1024 1op1

zonder overboeking dus! Da's pas echt snel!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020