[T39m] prepaid of abbo ...

Pagina: 1
Acties:

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-07 19:53
hallo,
ik heb dus een T39m, en wil eigenlijk wel veranderen van provider, omdat ik nu een KPN prepaid heb, waarmee ik alleen kan bellen en bv niet mee wappen.

Nu is dit toch wel een uitgebreide telefoon en zou hem wel eens iets functioneler willen gebruiken, dus in ieder geval wappen, verder weet ik niet of GPRS aantrekkelijk is, wat me ook erg gemakkelijk lijkt is de emailfunctie. (maar is dit wel echt gemakkelijk en is het gemakkelijk in te stellen, ben nl best wel een leek op dit gebied.)

Kortom, is het goedkoper om bv een vodafone prepaid kaart te nemen, zodat ik overal een goed bereik heb en ook nogeens kan wappen of is z`n O2 aanbieding nu wel erg aantrekkelijk voormij, voor € 20,= per maand...

Wie kan mij helpen !

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op maandag 27 mei 2002 11:00 schreef pvdlaan het volgende:
Wie kan mij helpen !
Niemand als je niet meer info geeft ;)

Hoeveel bel je per maand? Wat denk je te gaan wappen en/of gprs'en. Hoeveel e-mails wil je op je telefoon gaan ontvangen? Dat zijn allemaal factoren die relevant zijn als antwoord op jouw vraag.

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-07 19:53
Op dinsdag 28 mei 2002 00:57 schreef DAzN het volgende:

[..]

Hoeveel bel je per maand? Wat denk je te gaan wappen en/of gprs'en. Hoeveel e-mails wil je op je telefoon gaan ontvangen?
Ja dat is het `m nou juist, dat weet ik dus nog niet, ik denk als het in het pakket zit, dan zal ik het wel veel gaan gebruiken, maar als je er extra voor moet gaan betalen, dan zal dit wel meevallen. Ik weet in ieder geval dat je met een vodafone prepaid pakket kan wappen en dat een O2 abbo nu een jaarlang uiteindelijk op € 50,= komt, waar volgens mij alles in zit.

Dus dat is m`n afweging, is O2 een goede provider, heeft ie goed bereik in de omgeving Heemskerk, en is het een "uitbreiding" op je T39 ...

misschien dat het zo duidelijker is :?

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400