We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
anders een papst of wat dan ook
-Papst ventilatoren
-Zalman koelers
een delta 60 MP kost je 15 euro.....
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
FF voelen hoe warm de temp uit je voeding is en kijken of je je proc temp kan uitlezen.
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
zo'n zalman is niet passief, er zit een koeler bij om erboven te hangen.Op maandag 27 mei 2002 11:48 schreef xychix het volgende:
is een zalman een passieve koeling ?? kan dat veilig op een AMD 1800 ??
http://www.zalman.co.kr
Als het moederbord die leuke 4 gaten ondersteund voor een grote koeler, dan is de Alpha 8045 wel wat voor je collega. Een stille papst 80mm fan erop (de NGML of dezelfde met een RPM meter).
Verder zou een andere kast wel helpen...heb zelf net voor mijn moeder een Aopen H600A gebruikt. Er zit een stille voeding in...verder standaard een stille case fan...dan nog een papst eronder...en je hebt 4 stille fans in je kast en alles is koel en fluisterstil!! Die papstfans produceren maar 19dB!!
Alles is bij www.perfectsystems.nl te krijgen...kan je ook nog de info lezen van de fans...over luchtverplaatsing en geluid.
Enjoy en succes!
reserveringshouder Tesla Model 3
bij mij is t alleen de CPU koeling die elke keer opstijgt.
Proffesioneel Platzak
Die kast kan dan wel goed zijn, maar hij vertelde dat er weinig ruimte was voor het plaatsen van een CPUkoeler...de kast die ik aanbeveel heeft alle ruimte voor een joekel van een stille koeler...that's all...Op maandag 27 mei 2002 13:21 schreef Mr_Gee het volgende:
er is nix mis met die kast, die heb ik ook
bij mij is t alleen de CPU koeling die elke keer opstijgt.
reserveringshouder Tesla Model 3
http://www.dansdata.com/coolercomp.htm
[topic=378757/1/25]
Life is to short too explore the whole world!
De Delta MP60 maakt een takkeherrieOp maandag 27 mei 2002 11:05 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Delta MP serie is ook aardig stil. Vaak zit er een 60mm koeler in de voeding die je wel kan vervangen......
een delta 60 MP kost je 15 euro.....
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
whahaahahahaOp maandag 27 mei 2002 17:39 schreef Mad_Demon het volgende:
[..]
De Delta MP60 maakt een takkeherrieHet is net een straaljager, dat is ook een van de redenen dat ik op waterkoeling ben overgestapt.
grapjas!!
een MP60 maakt echt GEEN takke herrie
hij is idd niet erg stil, maar 4000rpm valt echt wel mee
tjek mijn icon (delta 60HP)
Verwijderd