10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Volgens mij moet dit lukken m.b.v. een floppy. Gewoon booten, met floppy of CD, en dan een floppy gebruiken met dnetc erop en een ini das voldoende dacht ik.
correct me if i'm wrong
correct me if i'm wrong
Als je een floppie hebt kan het makkelijk, onder bijvoorbeeld DOS of Klinux. (effe linkje zoeken)
edit:
klinux.50megs.com/
klinux.50megs.com/
We spend our years as a tale that is told
zit ook geen CD rom drive in,
hij heeft wel 8 MB ram,
maar dan wordt het nog steeds DOS!
maar hoe kan ik dit doen met diskette?
en dan die buffers?
hij heeft wel 8 MB ram,
maar dan wordt het nog steeds DOS!
maar hoe kan ik dit doen met diskette?
en dan die buffers?
oeps, ja natuurlijk moet er bij die ini en dnetc ook een buffer_in zitten. Dan laten grazen en dan de buffer_out met een andere PC flushen en een nieuwe buffer aanmaken en die weer op flop zetten en weer beginnen met te grazen. snappie?
ja, ik begrijp het wel, alleen kan ik dan die 2e pc (met internet enz) ook laten grazen met andere buffers?
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 oktober 2000 23:04 schreef Dutchman! het volgende:
Als je een floppie hebt kan het makkelijk, onder bijvoorbeeld DOS of Klinux. (effe linkje zoeken)
edit:
klinux.50megs.com/
[/quote]DIE ZIP FILES DIE JE KUNT DOWNLOADEN ZIJN NIET GOED WAT NU PLZ HELP!!!!!
klinux.50megs.com/
Niet van gozilla gebruik maken zoals je al over ICQ zei
We spend our years as a tale that is told
ehhh ik heb nog wel een 500 meg hd ligge hierow.... das makkelijker win d'r op koe d'r op netwerkje naar main PC klaar, knagen maar...
als je in zwolle woond magje 'm wel komen halen (ik gaat nix opsturen blijft wel een HD)
mailmaar 4play@home.nl (icq 17744225)
als je in zwolle woond magje 'm wel komen halen (ik gaat nix opsturen blijft wel een HD)
mailmaar 4play@home.nl (icq 17744225)
【ツ】Oude / Crappy tech is in mijn ogen beter en leuker dan dan High tech.【ツ】
of je maakt een bootcd met windows d'r op stel je windows helemaal in op een kleine (mijn 500 meg) HD en dan gewoon dat allemaal op een bootcd zetten.... (wel win95a gebruiken, en swapfile uitdoen(anders swaptie naar cd en tja... dat kanniet))
dan cd tje d'r in en booten maar.... dan flushen naar een netwerk drive en klaaaaar..... (zet je eigen keyproxy op (bla bla bla bla bla bla blabla abllabalblabalbalbabalabalbalbalbaabla (ik zeg veel maar weet nu niet eens wat ik zeg zo om half 8 's ochends... hehehehehe laatmaar)))
dan cd tje d'r in en booten maar.... dan flushen naar een netwerk drive en klaaaaar..... (zet je eigen keyproxy op (bla bla bla bla bla bla blabla abllabalblabalbalbabalabalbalbalbaabla (ik zeg veel maar weet nu niet eens wat ik zeg zo om half 8 's ochends... hehehehehe laatmaar)))
【ツ】Oude / Crappy tech is in mijn ogen beter en leuker dan dan High tech.【ツ】
Gewoon de DOS-versie op een flop zetten, die flop bootable maken, en je kunt je koetje draaien. Als je wel een verbinding hebt met internet kun je hem zelfs helemaal in je geheugen laten draaien, anders gewoon de buffers op de flop zetten. Dan wel zorgen dat de buffers niet al te groot zijn en regelmatig updaten omdat bij grote buffers je koetje vanaf flop er heel lang over doet om tekijken hoe groot je buffers zijn.
[removed]
Verwijderd
Het probleem is dus dat de de buffers geupdate moeten worden. Onders DOS werkt dat niet met networking, maar linux heeft wel tcp/ip networking. Dus zo'n klinux flop met een koe erop is het beste (maar niet het makkelijkste).
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 07:37 schreef 4play het volgende:
of je maakt een bootcd met windows d'r op stel je windows helemaal in op een kleine (mijn 500 meg) HD en dan gewoon dat allemaal op een bootcd zetten.... (wel win95a gebruiken, en swapfile uitdoen(anders swaptie naar cd en tja... dat kanniet))
dan cd tje d'r in en booten maar.... dan flushen naar een netwerk drive en klaaaaar..... (zet je eigen keyproxy op (bla bla bla bla bla bla blabla abllabalblabalbalbabalabalbalbalbaabla (ik zeg veel maar weet nu niet eens wat ik zeg zo om half 8 's ochends... hehehehehe laatmaar)))[/quote]Zoals ik ook al zei ik heb ook geen CD-Drive.
zelfs geen monitor enz.
alleen kas + bord + geheugen + 3,5 inch dirve!
dan cd tje d'r in en booten maar.... dan flushen naar een netwerk drive en klaaaaar..... (zet je eigen keyproxy op (bla bla bla bla bla bla blabla abllabalblabalbalbabalabalbalbalbaabla (ik zeg veel maar weet nu niet eens wat ik zeg zo om half 8 's ochends... hehehehehe laatmaar)))[/quote]Zoals ik ook al zei ik heb ook geen CD-Drive.
zelfs geen monitor enz.
alleen kas + bord + geheugen + 3,5 inch dirve!
Je zou d'r een el-cheapo netwerkkaartje in kunnen druken en dan linux + dnet (weet niet of klinux tcp/ip heeft) kunnen draaien. Kun je het zaakje ook via telnet onderhouden.
https://niels.nu
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 16:34 schreef Hydra het volgende:
Je zou d'r een el-cheapo netwerkkaartje in kunnen druken en dan linux + dnet (weet niet of klinux tcp/ip heeft) kunnen draaien. Kun je het zaakje ook via telnet onderhouden.[/quote]heb al getest met m'n Pentium 133 (met Hp netwerk kaart) en hier werkt het, dus nog even hupje kopen/regelen, en een proxy installeren (en TELNET niet mogenlijk)
Je zou d'r een el-cheapo netwerkkaartje in kunnen druken en dan linux + dnet (weet niet of klinux tcp/ip heeft) kunnen draaien. Kun je het zaakje ook via telnet onderhouden.[/quote]heb al getest met m'n Pentium 133 (met Hp netwerk kaart) en hier werkt het, dus nog even hupje kopen/regelen, en een proxy installeren (en TELNET niet mogenlijk)
Pagina: 1