Canon BJC-660

Pagina: 1
Acties:

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:40
Ik heb eenprobleem met deze printer. Hij heeft het goed gedaan maar nu niet meer. Als ik wil printen zegt ie dat de kabel er niet goed inzit of dat ik de printer aan moet zetten. Ik heb allerlei drivers geprobeerd maar dit wil allemaal niet werken. Ook is het al op verschillende systemen getest en dus ook verschillende OS'en. weet iemand het probleem?

Mario Kart FC 1590-4774-1019

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 19:31

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ik weet niet zeker of er een error-indicator op deze printer zit, maar indien dit het geval is, knippert deze dan bijvoorbeeld? Als je de printer aanzet, gaat deze dan gewoon op stand-by of geeft ie een error aan op de printer zelf.

Als de printer zelf in orde is, dan zou je eens een parellel poort instelling kunnen proberen. Dit kun je in het BIOS van je PC instellen. Probeer bijvoorbeeld alle mogelijke printerpoortmodi uit.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:40
Op maandag 27 mei 2002 10:47 schreef Ruud2001 het volgende:
Ik weet niet zeker of er een error-indicator op deze printer zit, maar indien dit het geval is, knippert deze dan bijvoorbeeld? Als je de printer aanzet, gaat deze dan gewoon op stand-by of geeft ie een error aan op de printer zelf.

Als de printer zelf in orde is, dan zou je eens een parellel poort instelling kunnen proberen. Dit kun je in het BIOS van je PC instellen. Probeer bijvoorbeeld alle mogelijke printerpoortmodi uit.
nee.. zitten geen lampjes of knoppies op :{
en dat heb ik ook al geprobeerd. Om in de bios ECP of EPP te veranderen maar dat werkt op alle systemen niet :(

Mario Kart FC 1590-4774-1019