Toon posts:

Socket A mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het schijnt dat m'n Slot A mobo verrot is, hij doet 't nog wel, maar start niet goed op.
Nu wil ik dan overstappen op een socket a, met thunderbird. Zelf zat ik eerst aan de msi k7t pro te denken, maar doordat ik hier geen reviews van heb gezien, toch maar voor de abit kt7 gekozen.
Nu lees ik hiero een aantal topics met problemen met deze plank, en met de asus a7v.
Is het wel verstandig om toch bij m'n keuze te blijven? of toch te kiezen voor een ander.
Dit moet erbij komen.
-128MB PC100
-32MB PC100
-ASUS V7100/tv-out
-Realtek netwerkkaartje
-soundblaster 128pci
-commwave modem(isa) geen ramp als ie niet past
-maxtor 20GB
-cdd 3610 brander,philips
-24x cdrom

Verwijderd

Rembo, ik heb vandaag net een Abit KT7 aangeschaft met een Duron 600. (Loopt nu op 950 @ 1.75 Volt). Ik heb Windows 2000 niet eens opnieuw hoeven installeren. (Ben overgestapt van Epox EP-7KXA). Loopt als een zonnetje tot nu toe.

Verwijderd

Topicstarter
Moet goed gaan dus,
Welke koeler gebruik je? De abit schijnt nogal kieskeurig te zijn.

Verwijderd

Rembo, als je geen overclocker bent neem dan de MSI K7T pro, is stabieler dan zowel de Asus als de Abit.
Lees anders es de review van de grote broer van de K7T Pro, de K7T master op Anandtech

Verwijderd

Topicstarter
geen overklokker? ikke :?
heb m'n huidige cpu ook opgevoerd, dus als het even kan, wil ik de t-bird toch ook wat opvoeren. Het is geen vereiste, maar het zal wel mooi meegenomen zijn als ik de pultiplier kan veranderen, vandaar de abit, die doet dat lekker makkelijk in de bios.

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 17:03

Mex

KT7

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:37
Ik ben van plan binnenkort ook over te stappen op een duron, en na alles gelezen te hebben denk ik dat ik een KT7 RAID koop

KT7: volgens mij minder probs, en natuurlijk SOFTMENU (voor de luie twieker)

RAID: maar een paar tientjes duurder, en als je weer es geld hebt zet je een xtra HD'tje d'r bij en volgens mij vlieg je dan echt

WEBN & chill (@IBKR)

Verwijderd

Hey, Rembo. Ik kreeg van MSN net bericht van je mailtje. Retail boxed proc's hebben standaard een koelertje. De OEM proc's meestal niet. Ik heb mijn koelertje bij Norrod weg. Ze noemen het ding daar Cooler High Quality. Geinig dingetje voor 45 piek. Het heeft Aluminium koelribben en een koperen thermalplate. Het vinnetje draait op 5200 rpm. Norrod heeft er een plaatje van op hun site staan. www.norrod.nl Onder "losse onderdelen --> processoren --> processorkoeling".

Verwijderd

ASUS A7V ZUIGT.

Ik heb um met een tbird 800 stabiel met koetje, maar een 3D-programma.. Ho maar :(

Ik ga morgen zorgen voor een KT7 van Abit (gezien vandaag, en dat is ECHT een VELEN malen prettiger bordje!)

Verwijderd

keiharde BULLSHIT ik heb de a7v en kt7 raid beiden en de asus is rete stabiel , gewoon biossen flashen en drivers proberen , bent toch een tweaker ? wordt vanzelf stabiel , bij mij is ie dat ook terwijl ik een duron 600 op 850 pijnig met een geforce 2 mx ding wordt 55 graden max ..... en retetabiel ... dus zeg niet dat de kt7 raid die ik heb minder is oh zeker niet , maar de a7v kickt aars ..... je moet er alleen mee om kunnen gaan , topics lezen veel proberen ..... is ff werk , maar daar zijn we hier allemaal voor toch :?

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 12:10
Hey hey hey!!
Dat de A7V een k*tplank is is totaal niet waar man! Ik heb er zelf 1 en daar draait een T-Bird 750 op en draaide stabiel op 850! Mijn koeling trok het vanaf daar niet meer, dus ik ga voor de 950+ !!
Dus niet lullen over de A7V oke?

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-09 14:47

Exterazzo

Qeasy

Abit KT7, en er staat nu ook een review van de MSI, zie link op t.net frontpage :)

Audentia

Pagina: 1