Ik heb thuis een kapotte 1800+ geunlockt door eynstein. Nu is deze kapot en wil ik die opsturen naar AMD ipv garantie omdat Eynstein geen garantie erop geeft. Maar als ze die geunlockte cpu zien geven ze er natuurlijk geen garantie op. Dus ik wil die unlock weghalen. Nu heeft eynstein over de unlock een rood middeltje gesmeerd dat hard is geworden. Hoe krijg ik dat weg
Ik denk dat je altijd sporen blijft zien, dus een gevalletje "jammer dan"
Ik zou er een sleutelhanger van maken, dan bespaar je je nog de verzendskosten....
Ik zou er een sleutelhanger van maken, dan bespaar je je nog de verzendskosten....
Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD
Nop, core was beetje afgebrokkeld.Op maandag 27 mei 2002 10:10 schreef Puffy het volgende:
Eynstein geeft er wel garantie op...
tsja, imho moet je nu de verantwoordelijkheid zelf dragen voor het unlocken van je processor. Als je gearantie wilt had je hem gewoon niet moeten unlocken.Op maandag 27 mei 2002 10:08 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb thuis een kapotte 1800+ geunlockt door eynstein. Nu is deze kapot en wil ik die opsturen naar AMD ipv garantie omdat Eynstein geen garantie erop geeft.....
Door een unlock gaat een CPU niet d00d. En dit vroeg ik ook helemaal niet wat jij zei.Op maandag 27 mei 2002 10:11 schreef Ronald__ het volgende:
[..]
tsja, imho moet je nu de verantwoordelijkheid zelf dragen voro het unlocken van je processor. Als je gearantie wilt had je hem gewoon niet moeten unlocken.
Verwijderd
Echt een geval van
, als je een cpu unlockt of dat laat doen, is er een verhoogt risico dat deze stuk gaat....
Je eigen fout!!! Dus gewoon een nieuwe kopen, hehehe.
Ja, die reacties hoeven jullie niet te replayen
Dat weet ik zelf ook wel, ik wil het gewoon gaan proberen bij AMD.
Ja, de core is afgebrokkeld. Eigen schuld, geen garantie
tsja, maar jij kiest ervoor om dingen te doen waar die processor niet voor gemaakt is (je kiest er niet voor niet voor om hem te (laten) unlocken)Op maandag 27 mei 2002 10:12 schreef Soldier2000 het volgende:
Door een unlock gaat een CPU niet d00d. En dit vroeg ik ook helemaal niet wat jij zei.
En als er dan daardoor of door iets anders problemen optreden, dan heb je pech gehad.
Maar ik wil gewoon die unlock weghalen. Ik vraag niet erom dat jullie zeggen dat ik geen garantie krijg!
Ja, maar wat wij duidelijk willen maken is dat je met een afgebrokkelde core geen kans maakt op een nieuwe processor. Of wil je er een stuk core op plamuren?
Misschien anders gewoon eynstein bellen en vragen wat ze daarvoor gebruikt hebbenOp maandag 27 mei 2002 10:16 schreef Soldier2000 het volgende:
Maar ik wil gewoon die unlock weghalen. Ik vraag niet erom dat jullie zeggen dat ik geen garantie krijg!
Dat gaat je niet lukken, een nieuwe CPU terugkrijgen van AMD. Ze zien heus wel dat ermee is gemoeid.. Kost je alleen maar verzendkosten.. Een nieuwe CPU is verstandiger en ik zou ook zélf gaan unlocken (Tweaker?) en beter met de koeler omgaan (Tweaker?)
Ja, maar ik wil het gewoon gaan proberenOp maandag 27 mei 2002 10:18 schreef Morre het volgende:
Ja, maar wat wij duidelijk willen maken is dat je met een afgebrokkelde core geen kans maakt op een nieuwe processor. Of wil je er een stuk core op plamuren?
Verwijderd
eynstein geeft garantie op het uinlocken, niet op het afbrokkelen, dit valt nergens onder garantie ook niet amd..
je kan het natuurlijk wel proberen...
(probeer wasbenzine en liever nog nagellakremover)
als dit niet lukt probeer thinner, maar dit alleen als laatste redmiddel, watdat vreet door alles heen misschien ook wel je surface van je processor
je kan het natuurlijk wel proberen...
(probeer wasbenzine en liever nog nagellakremover)
als dit niet lukt probeer thinner, maar dit alleen als laatste redmiddel, watdat vreet door alles heen misschien ook wel je surface van je processor
Verwijderd
volgens mij krijg je op een afgebrokkelde core géén garantie van AMD!!! Dat ie wel of niet oc'ed is doet er dan niks meer toe (maar dat is mijn mening
). Suc6
Als de core is afgebrokkeld dan heb je de koeler niet goed geplaatst, dus eigen fout, dus geen garantie
als je hem unlocked is er een grotere kans dat de core afbrokkeld?Op maandag 27 mei 2002 10:13 schreef brooker het volgende:
Echt een geval van, als je een cpu unlockt of dat laat doen, is er een verhoogt risico dat deze stuk gaat....
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Zo triest deze mentaliteitOp maandag 27 mei 2002 10:11 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Nop, core was beetje afgebrokkeld.
Wel willen overclocken / unlocken / kloten met je spullen, en mol je ze dan, doodleuk aankloppen bij een bedrijf dat er geen snars aan kan doen dat jij niet competent genoeg bent om je spullen niet te mollen / mishandelen, ziek word je daarvan
Ad Astra Per Aspera
Verwijderd
nope , ik was tijdens die reply nog aan het typen, hehehe.Op maandag 27 mei 2002 10:20 schreef BaRF het volgende:
[..]
als je hem unlocked is er een grotere kans dat de core afbrokkeld?![]()
Iets sneller leren typen....
O ja hoor. Mensen die unlocken gebruiken over het algemeen grote zware koelers met verschrikkelijk sterke klemconstructies. Bovendie zal deze koeler meestal meerdere malen erop gezet en verwijderd worden.Op maandag 27 mei 2002 10:20 schreef BaRF het volgende:
[..]
als je hem unlocked is er een grotere kans dat de core afbrokkeld?![]()
Met alle gevolgen van dien.
Verwijderd
here here, volledig mee eensOp maandag 27 mei 2002 10:25 schreef Kuijpmans het volgende:
[..]
Zo triest deze mentaliteit
Wel willen overclocken / unlocken / kloten met je spullen, en mol je ze dan, doodleuk aankloppen bij een bedrijf dat er geen snars aan kan doen dat jij niet competent genoeg bent om je spullen niet te mollen / mishandelen, ziek word je daarvan![]()
Vieze Oplichter
...
Bah ik kots op jochies zoals jij...
Eikel.
Eikel.
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Joh, anders ga je effe flamenOp maandag 27 mei 2002 10:52 schreef MightyRaven het volgende:
Vieze Oplichter...
Eikel.
<hr>
<font color="FF0000">
Even een advies aan iedereen.. Hou het een beetje rustig, en laat dadelijk even een pmg-modje hier naar kijken..</font>
En jij hebt nog nooit iemand opgelicht ???Op maandag 27 mei 2002 10:52 schreef MightyRaven het volgende:
Vieze Oplichter...
Eikel.
Als een cassiere iets vergeet af te rekenen ga jij altijd terug naar de winkel om het alsnog af te rekenen ?
Die jongen heeft wat gesloopt en probeert een gigantisch bedrijf (wat berekent is op dit soort zeer kleine verliezen) een heel klein oortje aan te naaien. BIG DEAL !!!
Laat die gozer lekker z'n gang gaan.
Ontopic: Je kan wasbenzine gebruiken of inderdaad nagellakremover. Thinner raad ik echt AF want dit vreet denk ik dwars door je CPU'tje heen.
Mocht het nou lukken alle sporen uit te wissen denk ik nog dat je geen kans maakt op een nieuwe processor vanwege de beschadigde core maar ik wens je in ieder geval veel succes !!!
Verwijderd
Ik hoop zowieshooo dat je em boxed gekocht heb anders krijg je zowieshooo geen gerantie van AMD.
Verwijderd
Vaag, kep bij Gistron gewerkt en als de core afgebrokkeld was en ik zei dat er geen garantie op zat, zat iedereen een potje moeilijk te doen, en nu zegt iedereen het zelf
Maarjah goeie zaak! En met afgebrokkelde cores kom je nergens, wordt NOOIT vergoed.
Eynstein verkoopt niet Boxed.Op maandag 27 mei 2002 11:22 schreef snelleron het volgende:
Ik hoop zowieshooo dat je em boxed gekocht heb anders krijg je zowieshooo geen gerantie van AMD.
maar heb je Noud al gevraagd waarmee je het zou kunnen schoonmaken?
Verwijderd
Ik wou mijn reactie nog fftjes onderbouwen wel zo netjes. 
http://www.amd.com/us-en/Processors/TechnicalResources/0,,30_182_3559_685^867,00.html
http://www.amd.com/us-en/Processors/TechnicalResources/0,,30_182_3559_685^867,00.html
Forget your fears...
...and want to know more...
Nee ik heb opvoeding gehad...Op maandag 27 mei 2002 11:10 schreef BioWEB het volgende:
[..]
En jij hebt nog nooit iemand opgelicht ???
Dat is appels met peren vergelijken, ik check nooit mijn kassa bonnetjes aangezien ik boodschappen via internet doe...Als een cassiere iets vergeet af te rekenen ga jij altijd terug naar de winkel om het alsnog af te rekenen ?
En bij de supermarkt evenmin, zonde van mijn tijd.
Als je je core laat afbrokkelen ben je imho een prutser, en moet je gewoon de verantwoordlijkheid dragen.
Het probleem hier is dat garantie bepalingen steeds scherper worden waardoor mensen die er wel recht op hebben genaaid worden door jochies zoals topicstarter die de boel proberen op te lichten...
Vind het zwak van GoT dat ze van alles verbieden maar oplicht pratijken/topics gewoon toe laten....
Tsja, op deze manier is natuurlijk het hek van de dam. Als iedereen op deze manier te werk zou gaan verpesten we het alleen maar voor onszelf. Dit is net zoiets als de verzekering oplichten. Het enige wat je er uiteindelijk mee bereikt is dat je meer gaat betalen omdat ze hogere kosten hebben.Op maandag 27 mei 2002 11:10 schreef BioWEB het volgende:
[..]
Die jongen heeft wat gesloopt en probeert een gigantisch bedrijf (wat berekent is op dit soort zeer kleine verliezen) een heel klein oortje aan te naaien. BIG DEAL !!!
Iedereen loopt altijd te flamen in dit soort topics, dat snap ik echt niet. Aangezien iedereen die ik ken of wat dan ook precies hetzelfde zou doen. Het geld groeit nou eenmaal niet bij iedereen op de rug, dus als je garantie kan claimen dan is dat toch mooi meegenomen.
Ik heb door het overklokken van mij GeForce 1 een paar banen daarop opgeblazen, daardoor kon ik alleen 2d, in direct3d had ik geen beeld meer. Toen heb ik mijn kaart ook opgestuurd voor garantie en heb em mooi gerepareerd teruggekregen.
Niet iedereen heeft geld over ofzo....
Verder, je cpu kun je wel naar AMD sturen, maar dat heeft echt geen nut. Al is er maar een heel klein microscopisch stukje van je core afgebroken, dan kan je het al vergeten. En geloof me, ik werk bij een computerbedrijf dus ik kan het weten...
Ik heb door het overklokken van mij GeForce 1 een paar banen daarop opgeblazen, daardoor kon ik alleen 2d, in direct3d had ik geen beeld meer. Toen heb ik mijn kaart ook opgestuurd voor garantie en heb em mooi gerepareerd teruggekregen.
Verder, je cpu kun je wel naar AMD sturen, maar dat heeft echt geen nut. Al is er maar een heel klein microscopisch stukje van je core afgebroken, dan kan je het al vergeten. En geloof me, ik werk bij een computerbedrijf dus ik kan het weten...
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Als je het niet kan betalen moet je het risico ook niet nemen.Op maandag 27 mei 2002 12:20 schreef -=MOL=- het volgende:
Bedrijf oplichten is het zelfde als diefstal.
Hoe zou jij het vinden om opgelicht te worden?
Of heb je niet van je ouders geleerd dat het niet mag en onetisch is?
Verwijderd
Lol en dan denk jij dat AMD er wel garantie op geeft ha ha.Op maandag 27 mei 2002 10:11 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Nop, core was beetje afgebrokkeld.
Sorry maar ik ben verkoper en ik heb nadrukkelijk van AMD te horen gekregen dat als er ook maar een stukkie van de core af is dat het dan niet onder de garantie valt.
Verwijderd
MightyRaven heeft natuurlijk nog nooooooit een gekopierd spelletje gespeeld of een mp3tje gedownload. Want MightyRaven is goed opgevoed. MightyRaven waar ligt de grens dat is bij iedereen anders.Op maandag 27 mei 2002 12:27 schreef MightyRaven het volgende:
[..]
Als je het niet kan betalen moet je het risico ook niet nemen.
Bedrijf oplichten is het zelfde als diefstal.
Hoe zou jij het vinden om opgelicht te worden?
Of heb je niet van je ouders geleerd dat het niet mag en onetisch is?
We hebben het over het bewust oplichten van een bedrijf door iets wat zijn eigen schuld is.Op maandag 27 mei 2002 12:34 schreef snelleron het volgende:
[..]
MightyRaven heeft natuurlijk nog nooooooit een gekopierd spelletje gespeeld of een mp3tje gedownload. Want MightyRaven is goed opgevoed. MightyRaven waar ligt de grens dat is bij iedereen anders.
Niet over het downloaden van mp3's /games of what so ever...
Iedereen spreekt hier over oplichting, maar ik geef je ongeveer 0% kans dat AMD je een nieuwe proc bezorgt als de core afgebrokkeld is
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Ok, en nou ophouden!
Soldier2000-> als je het niet kan betalen, moet je het risico niet nemen, en dus voorzichtig met je core omgaan.
Je zoekt het maar uit: als ik nog eens zo'n topic als dit zie, kun je van mij direct opzouten.
Soldier2000-> als je het niet kan betalen, moet je het risico niet nemen, en dus voorzichtig met je core omgaan.
Je zoekt het maar uit: als ik nog eens zo'n topic als dit zie, kun je van mij direct opzouten.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()