Toon posts:

DMX Xfire 1024 is dit wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit erover te denken deze kaart te kopen voor zijn 3D geluid. Mijn huidige kaar SB 64PCI geeft gekraak en storingen bij eax. Dat komt door incompatibiliteit met mij moederbord, namelijk de k7t van msi. Mijn vraag: Zal mijn geluid met deze kaart wel goed zijn, of zal deze kaart exact hetzelfde probleem hebben?
Alvast bedankt!

• thijsc
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-12-2023
Ik heb een x-fire 1024 in combinatie met een Abit KT7 bord, ik heb geen problemen en perfect geluid. In ieder geval een stuk beter als een soundblaster pci128.

In Diablo II klinkt de EAX perfect :-)

Weet iemand trouwens waar je die EAX demo van creative kan dlen?

Verwijderd

Topicstarter
is dit ook i.c.m 4 speaker support? Ik wil hem namelijk gebruiken voor 4 speakers, die afzonderlijk (voor echt 3D) moeten kunnen worden aangestuurd via eax of A3D. Ik weet dat de Xfire beide ondersteunt, maar geeft dat geen conflicten zoals ik nu heb?

Verwijderd

Die DMX fire wilde ik eerst ook kopen, mar nergens in de buurt te koop, maar is een goede kaart.

Aleen zou je moeten vragen, vanwege mogelijke kraak problemen of je hem dan mag ruilen of geld terug(V&D/Dixons)bv.

Verwijderd

Ik heb de kaart ook , je kan hem bij vobis bestellen , slechts 159,- incl btw !!!!
optische uitgang daar ging het mij om dat ie digitaal is , nu durf ik mijn geluidskaart pas aan te sluiten op mijn marantz dolby digital ( ac3) versterker aan te sluiten )
voorheen durfde ik dat niet goed ivm met pieken op het analoge signaal , beschadigd je dure spulletjes zo gauw en/of je speakers , dus als je m ziet kopuh !!!!!
>:)