Seti@home Linux

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik probeer seti@home aan de gang te krijgen onder linux. heb uiteraard de juiste binary gedowned. ik kan keurig netjes al mijn gegevens invullen. op een gegeven moment komt de vraag of ik al mijn gegevens wil opsturen. als ik 'y'<enter> doe gebeurt er verder helemaal niets. ik heb gkrellm draaien dus kan zien of er iets verstuurd of ontvangen wordt.. helemaal nix nada noppes..

Ligt de server eruit ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Op maandag 27 mei 2002 09:29 schreef Timboke het volgende:

Ligt de server eruit ofzo?
De server bij Berkeley bedoel je? Nou, heb net enkele units de deur uit gewerkt dus de server ligt niet plat. Wel is bekend dat ze wat bandbreedte-problemen hebben en dat een connectie niet altijd de eerste keer tot stand komt (die problemen zouden in de loop van de week opgelost moeten zijn). Gewoon nog eens proberen en anders eens connecten naar de e.o.a. setiqueue-server.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
idd.. 3e keer inloggen lukte.. thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

stel de boel anders in op mijn proxy (sequence.keyserver.org poort 5517), niet dat ik op dit moment nog veel heb, maar de proxy zal in de toekomst zeker de outages van berkeley (indien niet zolang als deze week, want nu raak ik ook leeg) opvangen..