Xp2200+ en MP2100+ te koop

Pagina: 1
Acties:

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
De Xp2200+ (Palomino) ligt al in de winkels :)
Onder andere hier ($214.90), hier ($219.99) en hier ($249)

Ook de MP2100+ (Palomino) is al in de winkels te vinden :)
Onder andere hier ($246.99) en hier ($272.95)

Dat kwam ik even melden :)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

woow

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Liggen ze ook echt in de winkels, of willen ze gewoon "een van de eersten" zijn?

edit:

Binnen een weekje thuisbezorgd staat er; dat is wel lekker..
* BalusC wacht nog effe tot de prijzen onder de €200 komen

Verwijderd

Dat is leuk nieuws maar euh de Athlon XP 2200 zou toch met de T-bred core komen :? Overal waar je kijkt kom je verschillende berichten tegen,wie weet het nou precies?Is er iemand die onz kan vertellen hoe of wat.Wou graag overstappen op de xp 2200 maar dan wel graag met de T-bred core.Help please.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:01

Phydomir

Dennis

Op maandag 27 mei 2002 11:25 schreef Hotty het volgende:
Dat is leuk nieuws maar euh de Athlon XP 2200 zou toch met de T-bred core komen :? Overal waar je kijkt kom je verschillende berichten tegen,wie weet het nou precies?Is er iemand die onz kan vertellen hoe of wat.Wou graag overstappen op de xp 2200 maar dan wel graag met de T-bred core.Help please.
ff een vraagje, past zo'n chip met t-bred core dan wel gewoon in de huidige mobo's of moet je daar dan weer een andere voor kopen?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-08 17:15

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Op maandag 27 mei 2002 11:44 schreef Phydomir het volgende:

[..]

past zo'n chip met t-bred core dan wel gewoon in de huidige mobo's ?
daar ben ik OOK heel benieuwd naar, want ik heb net een nieuw mobo gescored.... ! Zou jammer zijn |:(