The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Liggen ze ook echt in de winkels, of willen ze gewoon "een van de eersten" zijn?
edit:
Binnen een weekje thuisbezorgd staat er; dat is wel lekker..
* BalusC wacht nog effe tot de prijzen onder de €200 komen
Binnen een weekje thuisbezorgd staat er; dat is wel lekker..
* BalusC wacht nog effe tot de prijzen onder de €200 komen
Verwijderd
Dat is leuk nieuws maar euh de Athlon XP 2200 zou toch met de T-bred core komen
Overal waar je kijkt kom je verschillende berichten tegen,wie weet het nou precies?Is er iemand die onz kan vertellen hoe of wat.Wou graag overstappen op de xp 2200 maar dan wel graag met de T-bred core.Help please.
ff een vraagje, past zo'n chip met t-bred core dan wel gewoon in de huidige mobo's of moet je daar dan weer een andere voor kopen?Op maandag 27 mei 2002 11:25 schreef Hotty het volgende:
Dat is leuk nieuws maar euh de Athlon XP 2200 zou toch met de T-bred core komenOveral waar je kijkt kom je verschillende berichten tegen,wie weet het nou precies?Is er iemand die onz kan vertellen hoe of wat.Wou graag overstappen op de xp 2200 maar dan wel graag met de T-bred core.Help please.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
daar ben ik OOK heel benieuwd naar, want ik heb net een nieuw mobo gescored.... ! Zou jammer zijnOp maandag 27 mei 2002 11:44 schreef Phydomir het volgende:
[..]
past zo'n chip met t-bred core dan wel gewoon in de huidige mobo's ?