Ik heb momenteel een Palm IIIXe (aankoopprijs was geloof ik 400 gulden, is zo'n 9 maanden oud). Ondanks dat ik zeer tevreden ben met de mogelijkheden, zijn er toch een paar dingen waar ik me aan erger, nl. :
- Geen accu, dus telkens met batterijen klooien
- Geen kleurenscherm, dus soms lastig te lezen
- Niet al te snel, dus telkens wachten tot het scherm veranderd.
Ik heb zitten kijken op www.casio.com , www.palm.com en www.pdashop.nl
De Palm m130 vond ik wel interessant met een prijs van 349.
Mijn vragen :
1. Wat is een gangbare prijs voor een Palm IIIxe (in nieuwstaat en met alles wat erbij zat toen ik hem kocht)
2. Beide PDA's hebben een 33 Mhz processor, zal de m130 dan ook even "traag" zijn met beeldopbouw ? Vrijwel alle Palms (in de prijsklasse tot ong. 400 euro) hebben een 33 Mhz CPU.
3. Heeft iemand van jullie de m130 en heb je er iets nuttigs over te melden ?
4. Heeft iemand misschien een andere palm op het oog, die ook een kleurenscherm heeft en die misschien beter (lijkt) dan de m130......Visor misschien ?
a.j.b alleen serieuze reply's, tis veel geld en ik wil ook nog een 22" Iiyama kopen, dus kan niet 20 Palmpjes kopen om uit te proberen
- Geen accu, dus telkens met batterijen klooien
- Geen kleurenscherm, dus soms lastig te lezen
- Niet al te snel, dus telkens wachten tot het scherm veranderd.
Ik heb zitten kijken op www.casio.com , www.palm.com en www.pdashop.nl
De Palm m130 vond ik wel interessant met een prijs van 349.
Mijn vragen :
1. Wat is een gangbare prijs voor een Palm IIIxe (in nieuwstaat en met alles wat erbij zat toen ik hem kocht)
2. Beide PDA's hebben een 33 Mhz processor, zal de m130 dan ook even "traag" zijn met beeldopbouw ? Vrijwel alle Palms (in de prijsklasse tot ong. 400 euro) hebben een 33 Mhz CPU.
3. Heeft iemand van jullie de m130 en heb je er iets nuttigs over te melden ?
4. Heeft iemand misschien een andere palm op het oog, die ook een kleurenscherm heeft en die misschien beter (lijkt) dan de m130......Visor misschien ?
a.j.b alleen serieuze reply's, tis veel geld en ik wil ook nog een 22" Iiyama kopen, dus kan niet 20 Palmpjes kopen om uit te proberen
Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex