Weet iemand of het mogelijk is om de insertknop aan het ledje van de scroll-lock te mappen? De scroll lock gebruik ik namelijk toch nooit, evenals de insert-toets, maar die druk nog wel eens per ongeluk in. Dan zou het wel handig zijn als er opeens een ledje ging oplichten, wanneer ik die toets per ongeluk heb ingedrukt.
Misschien met een progje dat de scrollock aanzet als je op insert drukt? Of anders moet je de banen op het toetsenbord zo aanpassen dat als je op insert drukt de scrollock baan ook gesloten wordt... weinig kans
Verwijderd
Bij je toetsenbord eigenshappen kun je instellen dat je icoon in je systray wilt, die aangeeft welke taal toetsenbord je gebruikt en welke knoppen aan staan. Daar hoort ook jouw insert toets bij.
Verder zijn er progjes en die kunnen gewoon de functie van een toets aanpassen. Ik ben de naam even kwijt, maar ik denk dat Google het wel weet.
Verder zijn er progjes en die kunnen gewoon de functie van een toets aanpassen. Ik ben de naam even kwijt, maar ik denk dat Google het wel weet.
Maar ik wil dus dat de functies van de toetsen ongewijzigd blijven (en het ook gewoon blijven doen), maar dat alleen het scroll lock ledje oplicht, wanneer ik de insert-toets heb ingedrukt. Het zou heel handig zijn als dat met een programmaatje kan, maar anders zal ik mijn toetsenbord eens openschroeven en kijken of er geklooid kan worden met de banen (wat ik niet echt verwacht).
Verwijderd
Ik denk dat hiervoor wel een programma te maken is.
Stel de vraag eens in dit topic:
[topic=505923/1/25]
Stel de vraag eens in dit topic:
[topic=505923/1/25]