Toon posts:

Seagate Barracuda Ata IV Harddisk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bovengenoemde Harddisk,Oorspronkelijk 20 GiG
Maar deze harddisk is door Compac afgeknepen naar 10 GIG
Firmware Versie 3.10
Hoe krijg ik deze harddisk terug naar 20 Gig
Heb ik hiervoor een programma nodig.zo ja kan ik die dan krijgen
Reactie via mijn e-mail en uiteraard hier
Bijvoorbaat dank
Groet,
Frans

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Welkom op GoT :)

Zou je eerst dit willen doorlezen voordat je weer een topic plaatst?

The Basics; Forum Survival Guide

Daarin staat beknopt een beschrijving over dit forum en wat je allemaal moet weten. Dit topic bijvoorbeeld, dit had eigenlijk in [forum=21] of [forum=10] gemoeten, aangezien dit niks met [forum=11] te maken heeft.

Ik move dit topic naar [forum=21] aangezien het hier om een flashtooltje gaat van een HD.

Succes verder op GoT ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik denk niet dat Compaq hem heeft 'afgeknepen'. Misschien hebben ze niet de complete ruimte van de schijf benut. Dit kan alsnog door een extra partitie aan te maken. Voor meer info over 'fdisk' (zo heet het partitieprogramma), zie dit topic: [topic=390009] Je kunt hier overigens ook Partition Magic voor gebruiken. Dit zal je echter in de winkel moeten kopen.

Overigens is dit [forum=11], en jouw vraag is meer een vraag over hardware (harde schijven), dan hoort deze in [forum=21], als het meer een software vraag is, dan hoort deze in [forum=10].

Zou je tevens dit even doorlezen, mbt je groeten na een post: [topic=309815]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

en ook dit: [topic=309815/1/100]

kun je geen nieuwe firmware erop flashen (die je bij Seagate kunt krijgen) of staat er gewoon iets in een verborgen stukje op de hdd. in dat geval even debug gebruiken (ben je dus wel alles kwijt).

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op zondag 26 mei 2002 23:50 schreef blackd het volgende:
Ik denk niet dat Compaq hem heeft 'afgeknepen'. Misschien hebben ze niet de complete ruimte van de schijf benut. Dit kan alsnog door een extra partitie aan te maken. Voor meer info over 'fdisk' (zo heet het partitieprogramma), zie dit topic: [topic=390009] Je kunt hier overigens ook Partition Magic voor gebruiken. Dit zal je echter in de winkel moeten kopen.
even opmerking over die FAQ, ik ga hem over een week of 2 weken helemaal herzien, de fouten eruit halen en alle toevoegingen er goed bij zetten.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Tja, ik denk dat je er niet veel tegen kunt beginnen.. Waarschijnlijk is die drive hardwarematig afgeknepen..

Zie ook het volgende topic: [topic=499064/1/100]
Pagina: 1