Je bedoelt de Gainward CARDEXpert GeForce 2 64mb ?? De GTS333 64mb is geen Ultra versie, maar een 'gewone' GF2. Binnenkort komt er wel een sneller versie uit, de GeForce2 GTS400. Dit is ook geen Ultra (die zit geloof ik op 450mhz), maar een GF2 Pro.
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
ik kan zo'n gts333 kopen voor 1150,-
is dat een goeie prijs voor dit kaartje
(dus niet zeuren dat 1150 veel is voor een videokaart in het algemeen
)
is dat een goeie prijs voor dit kaartje
(dus niet zeuren dat 1150 veel is voor een videokaart in het algemeen
V-tec heeft gelijk, trouwens voor een "gewone" GTS is 1150 piek duur (tov de andere GTS'en!) jij was toch degene die dacht korting te krijgen?
De Prophet2 64 mb kost bv. ƒ 960,-
Als je nu een kaart wil, koop de GF2/GTS (of ATI Radeon)al of niet met 64 mb.
De GF2Pro is weer een tikkie sneller 5 ns geheugen tov 6 voor de gewone GF2/GTS maar naar verwachting eind oktober op de mark, de Ultra gaat van 4 tot 4,5 ns geheugen gebruiken en heeft een geoptimaliseerde core voor kloksnelheden tot 250 mhz, of heeft nVidia gewoon de beste GPU hiervoor opgespaard;)?
D Ultra staat ook voor oktober gepland, wordt dus een beetje druk dus in dat sigment:)
De Prophet2 64 mb kost bv. ƒ 960,-
Als je nu een kaart wil, koop de GF2/GTS (of ATI Radeon)al of niet met 64 mb.
De GF2Pro is weer een tikkie sneller 5 ns geheugen tov 6 voor de gewone GF2/GTS maar naar verwachting eind oktober op de mark, de Ultra gaat van 4 tot 4,5 ns geheugen gebruiken en heeft een geoptimaliseerde core voor kloksnelheden tot 250 mhz, of heeft nVidia gewoon de beste GPU hiervoor opgespaard;)?
D Ultra staat ook voor oktober gepland, wordt dus een beetje druk dus in dat sigment:)
Niet op voorraad.
Volgens mij slaat die "333" op de memorysnelheid, dus 166 mhz DDR dus 333 mhz effectief, dat is de snelheid van de normale GTS.
Niet op voorraad.
Da_man, die GTS333 is een "gewone" GeForce 2 GTS 64mb, niks PRO of Ultra. 333 staat dus voor 333mhz (166 DDR). De GTS400 staat dus voor 400mhz (200 DDR), en dat is een PRO versie. Deze zal ongeveer Fl.200,- meer kosten dan de 333 versie.
Ik gebruik zelf de 333 versie en ben daar dik tevreden over. Er zit een goede ventilator op, die ook aan de zijkant geopend is waardoor over de hele kaart een goede ventilatie aanwezig is. Meeste ventilatoren (volgens mij) zijn alleen aan de bovenkant 'geopend'. Ik heb hem zelf al een tijdje lopen op resp. 200-390 zonder problemen. Vooral de memory overclocken gaat without any problems. Een bijkomende voordeel (wat ik heb begrepen) van deze kaart is dat de ventilator niet met lijm is vast gemaakt, maar met een soort pasta die beter geleidt, waardoor er minder snel een warmte probleem ontstaat.
Ik gebruik zelf de 333 versie en ben daar dik tevreden over. Er zit een goede ventilator op, die ook aan de zijkant geopend is waardoor over de hele kaart een goede ventilatie aanwezig is. Meeste ventilatoren (volgens mij) zijn alleen aan de bovenkant 'geopend'. Ik heb hem zelf al een tijdje lopen op resp. 200-390 zonder problemen. Vooral de memory overclocken gaat without any problems. Een bijkomende voordeel (wat ik heb begrepen) van deze kaart is dat de ventilator niet met lijm is vast gemaakt, maar met een soort pasta die beter geleidt, waardoor er minder snel een warmte probleem ontstaat.
1150, is dus te duur voor deze kaart.
op de site van microdirect staat ie
trouwens al weer op 1080,- dus ik denk dat ik hem daar ook voor kan krijgen.
is die gainward een goede keuze?
op de site van microdirect staat ie
trouwens al weer op 1080,- dus ik denk dat ik hem daar ook voor kan krijgen.
is die gainward een goede keuze?
Hier zijn twee reviews van de Gainward:
http://www.savagenews.com/articles/hardware/gainwardgf2gts64/gainwardgf2gts64.html
http://www.tomshardware.com/graphic/00q3/000705/index.html
http://www.savagenews.com/articles/hardware/gainwardgf2gts64/gainwardgf2gts64.html
http://www.tomshardware.com/graphic/00q3/000705/index.html
Pagina: 1