oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd
Verwijderd
Idd, maar doe dan wel de kop van de pijp afdichten met een 'afblind' stukje. Dus nog wat soldeer werk ook.Op zondag 26 mei 2002 22:55 schreef MasterOverdrive het volgende:
gewoon een koperen buis, dan buigen met die buig tools, en dan een paar gaten boren met een metaal boor.kan dat niet dan?
niks
Verwijderd
juist, hier zijn ze net met de badkamer bezig en daar heb je die dingen overal liggenOp zondag 26 mei 2002 22:57 schreef The_Frog het volgende:
[..]
Idd, maar doe dan wel de kop van de pijp afdichten met een 'afblind' stukje. Dus nog wat soldeer werk ook.
vertel...Op zondag 26 mei 2002 22:55 schreef MasterOverdrive het volgende:
gewoon een koperen buis, dan buigen met die buig tools, en dan een paar gaten boren met een metaal boor.kan dat niet dan?
ik ken allen die dingen om een hoek te buigen, geen rondje, zodra ik dat daarnmee probeer wordt t vanalles maar geen rondje, of de buis knijpt dicht
Verwijderd
hmm ff kijken of ze hier liggen, dan kan ik een piccie schieten.Op zondag 26 mei 2002 22:59 schreef Atgast het volgende:
[..]
vertel...
ik ken allen die dingen om een hoek te buigen, geen rondje, zodra ik dat daarnmee probeer wordt t vanalles maar geen rondje, of de buis knijpt dicht
[edit] Nee dus, maar ik denk dat je die rondjes toch kunt buigen met die hoek dingen, maar dan steeds overal een klein beetje, zodat het langzaam rond wordt?
[url="http://www.c:/program_files/3dstudio/3dmax.exe"]www.c:/program_files/3dstudio/3dmax.exe[/url]Op zondag 26 mei 2002 22:59 schreef badpinguin het volgende:
heb je dat plaatje van een site vandaan? (waar?)
en ook en beetje finalRender
Verwijderd
Net echt heOp zondag 26 mei 2002 22:59 schreef badpinguin het volgende:
heb je dat plaatje van een site vandaan? (waar?)
heeft iemand je al verteld dat je niet kan linken naar je eigen hardeschijf?Op zondag 26 mei 2002 23:00 schreef Atgast het volgende:
[..]
[url="http://www.c:/program_files/3dstudio/3dmax.exe"]www.c:/program_files/3dstudio/3dmax.exe[/url]
Op zondag 26 mei 2002 23:00 schreef Atgast het volgende:
[..]
[url="http://www.c:/program_files/3dstudio/3dmax.exe"]www.c:/program_files/3dstudio/3dmax.exe[/url]
Heb 3d studio max ook een tijdje gebruikt, erg wijs programma
Verwijderd
Op zondag 26 mei 2002 23:04 schreef Icey het volgende:
[..]
heeft iemand je al verteld dat je niet kan linken naar je eigen hardeschijf?
Verwijderd
leuk, leuk. Hey, maar als je een bong maakt, maak dan de bovenkant van dat metaal. Je hebt in elke doehetmaarlekkerzelf zaak bij de loodgietersafdeling pvc buizen en daarnaast staan ook dingen van metaal, neem je die, heb je betere warmteoverdracht tussen water dat langs de kant naar beneden stroomt en de omgeving. Veel plezier met het maken van je bongOp zondag 26 mei 2002 22:54 schreef Atgast het volgende:
[afbeelding]
dat is een koperen voorwerp, dat als silent-sproeikop moet dienen voor mijn bong.
allemaal geweldig,maar 1 ding: HOE maak ik dat ?
t geheel moet een diameter van +/- 10cm hebben.
Verwijderd
Nee, een bong is een hele grote watergekoelde trommel die ze gebruiken in big-bandsOp zondag 26 mei 2002 23:54 schreef spokje het volgende:
Wat doet een bong precies? Water over het gazon sproeien ofzo
Verwijderd
Mocht je t 100% dicht willen kun je t zo ff solderen.
Verwijderd
Wel lastig om het zand eruit te krijgen, maar is wel te doen. Succes
dat was de tip die ik nodig hadOp maandag 27 mei 2002 00:44 schreef nitraat het volgende:
problemen met buigen..eerst die pijp vullen met zand en dan buigen...gegarandeerd geen knikken en mooi bochten.
Wel lastig om het zand eruit te krijgen, maar is wel te doen. Succes
ik heb trouwes al een bong, maar wil nu van het geklater af
ik post wel plaatjes als het gelukt is
zoals ik dus al zei in mijn vorige post, vul em met zand, is er niet aan de hand wel de gaatjes achteraf boren, maar dat snap je zelf ook welOp maandag 27 mei 2002 00:35 schreef CS-AlCoHoLiC het volgende:
Ik heb er meer dan een jaar geleden al een gemaakt. Gewoon gebogen, en daarna de gaten gedaan. het einde heb ik agesloten door het plat te slaan.![]()
Mocht je t 100% dicht willen kun je t zo ff solderen.
niks
Verwijderd
GOUDEN TIP!!!!!!: Plaats een dunne doek schuin boven de waterspiegel. Niet strak spannen, mag een beetje doorzakken. (Kaasdoek of oud T-shirt.) Het geluid wordt dof en een stuk zachter.Op maandag 27 mei 2002 08:14 schreef Atgast het volgende:
[..]
ik heb trouwes al een bong, maar wil nu van het geklater af
Idd, vanwege het "uitrekken" of "krimpen" van de gaatjes als gevolg op het buigen.Op maandag 27 mei 2002 08:21 schreef Chop2000 het volgende:
[..]
zoals ik dus al zei in mijn vorige post, vul em met zand, is er niet aan de hand wel de gaatjes achteraf boren, maar dat snap je zelf ook wel
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Is niet echt slim : Als je gaten eerst boort wordt het koper onstabiel en kun je veeeeel haarscheurtjes verwachten bij het buigen. Ook loopt al je zand eruitik zou eerst gaten boren en dan pas buigen
Iemand was me voor duzz
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
been there, done thatOp maandag 27 mei 2002 08:32 schreef J.A.M.F. het volgende:
[..]
GOUDEN TIP!!!!!!: Plaats een dunne doek schuin boven de waterspiegel. Niet strak spannen, mag een beetje doorzakken. (Kaasdoek of oud T-shirt.) Het geluid wordt dof en een stuk zachter.
ik heb nu een slang zonder sproeikop die op de wand van de bong spuit, waardoor het water dus een groot contact oppervlak krijgt, dit is heel stil en koelt goed, maar als het gelijkmatig verdeelt wordt, koelt het beter
Verwijderd
Sorry, niet goed gelezen, is al gevraagd!!
ik heb gewoon een 10mm pijp in 5 cm een bocht van 180 graden laten maken, in 5 minuten...
wl achteraf boren: gaatjes gaan uitrekken