Ik heb een toshiba 210 cs laptop, maar nu is mijn cdrom speler het begeven. Hij maakt wel geluid als er een cd in zit en het lampje brandt ook wel, maar hij wordt helemaal niet herkend in windows of dos. Dus hoe kan dit? Ik hoop dat ik hem niet open moet maken, want wij hadden met al naar computerbedrijf gebracht en die durfden het ook al niet aan om hem open te schroeven. Ik hoop dat jullie het antwoord hebben.
Driver probleem? Al de wizard nieuwe hardware wizard gebruikt
ja maar dit had ook geen su6. Ik kijk nu ff op http://www.microfix.nl die reparen toshiba laptops(ff gegoogled en had meteen het antwoordOp zondag 26 mei 2002 22:40 schreef zmn het volgende:
Driver probleem? Al de wizard nieuwe hardware wizard gebruikt
Kan ik best wel geloven dat ze dat ding niet durfde open te maken. Ik kreeg die bak dus voor het eerst op mijn werk en rara wat moest ik vervangen.. Het mainboard
.. Dat ding zit vol met metale plaatjes en allemaal verschilende schoefen.
Heb je al geprobeerd om mscdex enzo te laden in je config.sys en autoexec.bat ?
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Move PMG -> OH, niet echt een Processor, Moederbord of Geheugenverhaal dit
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik heb hem aan de praat gekregen, ik heb de cdrom speler er uitgehaald en er weer op nieuw ingedrukt, wat bleek nu: hij zat er gewoon niet goed in. De cdrom speler was namelijk niet goed aangesloten met de ide van de laptop.
Ik heb nu een ander probleempje, dit was al een hele tijd zo. De laptop wil af en toe niet opstarten en soms valt hij uit, volgens mij ligt dat aan de batterij, maar waar kan ik een nieuwe batterij kopen?
Ik heb nu een ander probleempje, dit was al een hele tijd zo. De laptop wil af en toe niet opstarten en soms valt hij uit, volgens mij ligt dat aan de batterij, maar waar kan ik een nieuwe batterij kopen?
edit:
nog een andere vraag: ik heb ook nog een pcmcia kaart die ik in de zijkant van mijn laptop kan drukken, Ik heb er een voor de modem en een voor een serial card (staat er boven )ofzo er staat socket op en s-i/o wat is dit voor een kaart? er zit ook een hele raar uigang in ik zou niet weten wat ik daar ik kan drukken het is een platte opening van ongeveer 4/5 cm. Wie kan mij helpen?
nog een andere vraag: ik heb ook nog een pcmcia kaart die ik in de zijkant van mijn laptop kan drukken, Ik heb er een voor de modem en een voor een serial card (staat er boven )ofzo er staat socket op en s-i/o wat is dit voor een kaart? er zit ook een hele raar uigang in ik zou niet weten wat ik daar ik kan drukken het is een platte opening van ongeveer 4/5 cm. Wie kan mij helpen?
de vraag over die serial card weet ik al hier kun je dan via een andere stekker een digitale fotocamera enzo op aan sluiten, nu alleen nog de vraag over de batterij, de naam van de batterij is: Li-ION PA2487V (of U), ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen
het beste is dat de titel van dit topic ff veranderd word kan dat?Op maandag 27 mei 2002 16:00 schreef Raiden het volgende:
[..]
het is trouwens Lithium Ion PA2487UR
Verwijderd
ja, moet je ff aanvragen in schop een modje.Op maandag 27 mei 2002 21:28 schreef Raiden het volgende:
het beste is dat de titel van dit topic ff veranderd word kan dat?
dat heb ik gedaan! en het is veranderd mooi! maar als ik een nieuwe batterij wil kopen kan ik dat bij toshiba zelf doen voor 220 euro maar ik heb dezelfde batterij ook bij de pricewatch gezocht daar was hij bij een winkel maar 99 euro! hoe kan er zo'n groot verschil in zitten? maar ik wacht al redelijk lang op een reactie, waarom komt die er niet? het is toch geen hele moeilijke vraag dacht ik zo?Op maandag 27 mei 2002 22:04 schreef schans het volgende:
[..]
ja, moet je ff aanvragen in schop een modje.
mijn batterij is ook binnen een uur leeg, hij is dus echt wel kapot dacht ik zo! Heeft iemand ergens anders nog een goedkopere batterij gezien dan?
Pagina: 1