Toon posts:

[highpoint raid] driver xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil windows xp installeren, omdat ik een raidkaart met 2x40gb maxtor @ 5400rpm heb moet ik op F6 drukken bij het installeren...

Bij het installeren kun je dus ZELF een diskette plaatsen, of de setup van windows volgen en windows zelf de raid laten installeren.

Als windows het zelf installeert doet hij het niet, dus moet ik via de diskette.
Wel, ik druk dus op F6, dan ga ik "read from disk" dan geeft hij aan dat de diskette drivers nieuwer zijn dan die van windows, en dat ik op 's' ofzo moet drukken om de diskette-drivers te gebruiken...

Ik druk dus op 's' maar dan doet hij niets :??
Iemand enig idee waarom/hoe ik dit oplos?
Of weet iemand waar ik een diskette kan maken met de drivers zodat ik WEL door kan met de installatie??

Verwijderd

Dit is een hele erge bug in XP, heb er zelf ook last van gehad, je moet ipv. S op E drukken en dan is alles weer goed ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 mei 2002 22:31 schreef TweakGuy het volgende:
Dit is een hele erge bug in XP, heb er zelf ook last van gehad, je moet ipv. S op E drukken en dan is alles weer goed ;)
op de website van hightech stond in de tweede setupfile uitgelegd wat je precies moest doen. je moest in txtsetup.sif de regel hpt3xx = hpt3xx.sys verwijderen....
Toen werkte het :)
Maar toch bedankt ;)

Verwijderd

ja joey dat hebben we mooi weer even opgelost