Verwijderd
erm, ja, waarom niet??Op zondag 26 mei 2002 21:50 schreef johan.v het volgende:
vraagje; kan de dvd-burner van Phillips voor de pc, ook schijfjes maken voor de dvd-speler in de woonkamer ook van Phillips?
Maar volgens mij moet je dan wel allemaal hetzelfde merk ofzo hebben qua dvd schijven/spelers enzo...
Das moeilijk vantevoren te zeggen... De meeste spelers kunnen beschreven DVD's wel aan. Maar hier heb je vele soorten in... Bijvoorbeeld:Op zondag 26 mei 2002 21:50 schreef johan.v het volgende:
vraagje; kan de dvd-burner van Phillips voor de pc, ook schijfjes maken voor de dvd-speler in de woonkamer ook van Phillips?
DVD-RAM
DVD-R
DVD-RW
DVD+R
DVD+RW
En deze schijfjes zijn maar iets van 4,7GB. Een standaard DVD (film) is dual layer, dus iets van 9,zoveel GB. Zul je de film dus alsnog moeten rippen of iets...
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Philips doet DVD+RW en geen -RW. De plaatjes van de Philips videorecorders kunnen verwerkt worden in de PC-DVD+RW brander.
Als je er een wil kopen, koop dan voor je PC een DVDRW228 (de tweede generatie die ook +R) aankan en als videorecorder de DVDR980/985 (zelfde reden). Hier zit em het voordeel van een Philips te kopen aangeziend e softwar erop voorzien is (wat niet het geval is bij de andere broertjes van deze PC brander van de andere merken).
Zie ook
www.dvdplusrw.org
Als je er een wil kopen, koop dan voor je PC een DVDRW228 (de tweede generatie die ook +R) aankan en als videorecorder de DVDR980/985 (zelfde reden). Hier zit em het voordeel van een Philips te kopen aangeziend e softwar erop voorzien is (wat niet het geval is bij de andere broertjes van deze PC brander van de andere merken).
Zie ook
www.dvdplusrw.org