Proud member of Tacopsclan [CLS]
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Nee dat is een acer 10x4x32 en ik ben best tevreden.
Verwijderd
ik heb die 20x 10 x 40 die heeft moeite om op 20 x te branden. shit.Op zondag 26 mei 2002 22:00 schreef Interstice het volgende:
Die case, ehm dies wegdat zie je toch ehh niet
![]()
Nee dat is een acer 10x4x32 en ik ben best tevreden.
Verwijderd
ligt dat niet aan je systeem
maar leuk en liev maar waaar is je zijkant? fans hebben bikkelweinig zin als je kast open is kan je ik verklappen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Op zondag 26 mei 2002 22:04 schreef MaxKeyner het volgende:
offtopic:
ligt dat niet aan je systeem
je doelt hiermee op de brander die zit in mijn amd 1333 met 256 ddr. dat lijkt mij voldoende dacht ik zo die p1 uit mijn sig is mijn oude pc maar die gebruik ik om te posten en te ineten. als ik niet op de amd van mijn ouders kan.
maar leuk en liev maar waaar is je zijkant? fans hebben bikkelweinig zin als je kast open is kan je ik verklappen
Verwijderd
vergeet je Jacuzy niet...Op zondag 26 mei 2002 22:05 schreef GGS_VR6 het volgende:
Leuk, nu de rest nog (blowhole, fan's, etc..)
I like pictures

Intake coolermaster 8 mm.

Outtake oude cpu fan.

De achterkant van me baybus tussen de cd-rom en de brander.

Oja de case die nu dus voor de zomer en het overclocken >:)is weggemod

Zelfde case, geloof iets met de sluitertijd gedaan

Nog even een shotje van me mobo met dat rode ccflletje.

Oja zelfde maar hier stond de flitser aan. Note die fan draait daar met 3500 rondjes per minuut.

Kabeltjes
zou je misschien nog wat fotos kunnen maken als alles belicht is
sorry licht aan mijn monitor
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
LOL nog meer pics ? Okay. Adim wil je effe me topictitel aanpassen naar veel pics included? dan doek er nu wat met flitserOp zondag 26 mei 2002 22:35 schreef enriqueeeee het volgende:
licht het aan mij of is het te donker om alles te onderscheiden.
zou je misschien nog wat fotos kunnen maken als alles belicht is
sorry licht aan mijn monitor
* Interstice wish it wasOp zondag 26 mei 2002 22:47 schreef BlizzarD het volgende:
hey i spot an Geforce 2 Ti
Het is een rarara wat is het voor kaart
Verwijderd
Ik kan nu makkelijker al dat stof weghalen uit mijn kast. EN ik kan bij me clearcmos jumper die ik toch wel vaak nodig had bij het overclocken
Verwijderd
ik zie wel een MSI K7T Turbo(2) moboOp zondag 26 mei 2002 22:47 schreef BlizzarD het volgende:
hey i spot an Geforce 2 Ti
Verwijderd
(als je je camera niet stil kunt houden kun je hem bijvoorbeeld ff op een statief of krukje zetten, dan hebbie wat minder wazige pics..)
Een mod volgens het KISS principe..
(KISS = keep it simple stupid..)
Verwijderd
voor de fotoOp maandag 27 mei 2002 09:24 schreef Scout het volgende:
Je kast is dus niet dicht!?
Dan heb je toch ook geen goede air-flow
Verwijderd
Keep It Short and Simple.Een mod volgens het KISS principe..
(KISS = keep it simple stupid..)
Verwijderd
nnyway waar een wil is...
Verwijderd
Hij zegt het zelf dat ie het lastig vind dat die plaat ervoor zit, nou kan ie makkelijker bij zijn overklock knopjes...Op maandag 27 mei 2002 09:29 schreef freebie het volgende:
[..]
voor de foto
Bier drinken is een van mijn grootste hobbies. s'avonds een vent, s'morgens absent !!!<P>http://specs.tweak.to/3670
Verwijderd
In mijn case heb ik ook altijd vet veel stof zitten, maar heb er nog geen probs mee gehad.Op maandag 27 mei 2002 10:39 schreef Jheronymus het volgende:
Heel vaag..... De kast weglaten is misschien ook een idee (leg gewoon alle zooi op de grond!!)Maar heb jij nu geen last van stof in je compu???
Na gebruik blazen
Verwijderd
[quote]
Op maandag 27 mei 2002 09:37 schreef Z161 het volgende:
[..]
Keep It Short and Simple.
[/quote]
Dat maak jij ervan? Het is: "Keep it simple, stupid!"
Komt AFAIK van de Skunkworks, Lockheed's ontwerpafdeling, waar o.a. de SR-71 Blackbird vandaan kwam. (Was btw RS-71, maar J.F. Kennedy sprak het fout uit tijdens officiele bekendmaking, dus moest de naam veranderd worden
Mja, leuk gemod. Nu de afwerking nog. Laatste foto was goed gelukt!
Freelance tweaker
Ik heb wel die brander, en hij werkt perfect bij mij. Ook op 20x, eerst had ik ook wel problemen, maar dat kwam omdat mijn devices op PIO stonden ipv DMAOp zondag 26 mei 2002 22:02 schreef chefke het volgende:
[..]
ik heb die 20x 10 x 40 die heeft moeite om op 20 x te branden. shit.
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Nope een 2 gts proOp dinsdag 28 mei 2002 18:46 schreef MaxKeyner het volgende:
err het is een geforce2mx ofniet?
enne die fans... hmmmm nee die werken niet zo.
Verwijderd
Zeg niet zo neerslachtig doen he. Beetje meer respect voor je mede tweaker. Anders kom ik straks ook mijn gal spugen over jouw case en geloof me dat vind je niet leuk.Op vrijdag 31 mei 2002 00:25 schreef Chainsaw1984 het volgende:
en dat noem je mod? ik noem dat tl er bij plakken en en tuimelschakelaartje er op duwen.... ik ben nu ook aant modden ben aant w88 tot de paint van mijn case droog is de rest is al klaar.moet er alleen nog ff mijn acryl ruitje in plakken... morgen middag komen mijn pics
En btw dit is ook maar als fun bedoeld hoor.
Verwijderd
jah idd een beetje grof gezegd.. sorryz.. maar et zag er in eerste opzicht een beetje leeg uit... snappie.d8 kast open staan en alleen een lampie? dan is et alleen stekkertje op de trafo zetten en de tl vast lijmen.Op vrijdag 31 mei 2002 00:30 schreef Interstice het volgende:
[..]
Zeg niet zo neerslachtig doen he. Beetje meer respect voor je mede tweaker. Anders kom ik straks ook mijn gal spugen over jouw case en geloof me dat vind je niet leuk.
En btw dit is ook maar als fun bedoeld hoor.
naja keep on modding
Verwijderd
Je bent de eerste die snapt wat ik nou eigenlijk heb gedaan: NiksOp vrijdag 31 mei 2002 00:37 schreef Chainsaw1984 het volgende:
[..]
jah idd een beetje grof gezegd.. sorryz.. maar et zag er in eerste opzicht een beetje leeg uit... snappie.d8 kast open staan en alleen een lampie? dan is et alleen stekkertje op de trafo zetten en de tl vast lijmen.
naja keep on modding
Luie vent dat je bentOp zondag 02 juni 2002 12:49 schreef Interstice het volgende:
[..]
Je bent de eerste die snapt wat ik nou eigenlijk heb gedaan: Niks
Freelance tweaker
En die foto's zijn nog maar matig ook. Ooit van de macro stand gehoord? Moet je eens proberen.
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Verwijderd
het probleem met de brander is gefixt het lag aan mijn gare 200 wat voeding. zit nu een 350 in.Op zondag 26 mei 2002 22:02 schreef chefke het volgende:
[..]
ik heb die 20x 10 x 40 die heeft moeite om op 20 x te branden. shit.