Toon posts:

Alcatel Modem probleem met tweak

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zonet mijn modem proberen te tweaken, na het veranderen van het "rip" 8604 naar 8606 reboot ik he modem en
surf ik naar 10.0.0.138, daar moest ik de vier pptp ingangen verwijderen, verwijderen: zo gedaan, daarna moet ik bij ppp de eerste regel uit de tabel verwijderen, hier al een probleem: de eerste is "geel" en staat "configured", dus heb ik de tweede maar gedelete, nu probeer ik "MXS" toe te voegen met 8 en 48 als vpi en vci en ppp geselecteerd, dan klik ik op "add" en ik krijg een ERROR :( hoe los ik dit op?

Alvast bedankt

Roel

• TMDevil
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-07 15:59

TMDevil

Blaat

Op zondag 26 mei 2002 21:28 schreef RFrog het volgende:
hier al een probleem: de eerste is "geel" en staat "configured"
Als het goed is staat er bij type van welk type dit is. Dit kan bijvoorbeeld PPTP zijn. Dit houd in dat er nog een regel aanwezig is die je eerst moet verwijderen
dus heb ik de tweede maar gedelete, nu probeer ik "MXS" toe te voegen met 8 en 48 als vpi en vci en ppp geselecteerd, dan klik ik op "add" en ik krijg een ERROR :
Die fout krijg je doordat je niet 2 regels op het zelfde VCI kanaal kan instellen

n54 power!

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Die gele is een geconfigureerde bridge die je moet verwijderen bij bridges dan is de entry in Phonebook niet meer configured en kan je hem verwijderen :)

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk bedankt mannen, men modem doet het nu lekker :9~ alles is nu perfect getweaked >:) , gerouterd en draait zalig, fout zat em dat de verbinding actief was |:( en dat ik die "gele" regel ook niet kon deleten, na reboot en even uit de telefonpries te trekken ging alles nagenoeg perfect. Hartelijk bedankt voor de reply's

Roel