Toon posts:

AMD Thunderbird vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net een thunderbird gekocht, maar nou wil ik weten hoe ik kan zien dat het ook echt een thunderbird is. Als ik opstart zegt ie Athlon 900.

Op hoeveel volt is het beste om de processor te zetten? Krijg nu onder windows2000 nog weleens foutmeldingen, die ik eerder met me intel niet kreeg.

Wat is een goede cooler voor de Thunderbird 900 (socket A)?

thx

Verwijderd

Een Spire FullCopper 2.2Ghz

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:17
Op maandag 02 oktober 2000 22:27 schreef qmaster het volgende:
Net een thunderbird gekocht, maar nou wil ik weten hoe ik kan zien dat het ook echt een thunderbird is. Als ik opstart zegt ie Athlon 900.
Ik neem aan dat je een socket-a processor hebt gekocht, dus dan heb je een thunderbird.. Volledige naam is namelijk de athlon thunderbird.. De enige andere smaak in deze socket-A proc is de duron. (de nieuwe XP's/MP's tel ik dan even niet mee)
Op hoeveel volt is het beste om de processor te zetten? Krijg nu onder windows2000 nog weleens foutmeldingen, die ik eerder met me intel niet kreeg.
Gewoon default voltage.. 1.75V.

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
nee niet een spire fullcopper dat ding stinkt :R zo fokking hard zeg hij kon me athlon thunderbird 1,4 ghz *D niet eens onder de 60 graden houwe :(. neem zon justcooler met 8cm fan is lekker stil 8-) en als je zon spire ding wil hebben kan je em overkopen voor weinig hij past niet op me geforce 2 :'(