Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
Bij de Conrad kun je een kitje bestellen, ter grootte van een zipdrive, en daar stop je je hdd in je dan kun je hem op de paralelle poort aansluiten. Kost alleen wel iets van 200 piek ofzo, excl hdd.
Ik gebruik zelf van die goedkope plastic brackets (ongeveer 25,00 per unit), met zo een universeel sleuteltje.
Op deze manier kan ik makkelijk schijven uitwisselen. Nadeel is, geen ATA 66+ ondersteuning en niet zo geweldig gekoeld.
Mare als je het voor een 2 GB schijfje wilt doen, dan kun je hier wel aardig mee uit de voeten.
En een voordeel is, dat je het in je 5,25" bracket bouwd, dus heb je geen externe devices. Natuurlijk moet de ontvanger ook zo een bracket hebben, dus als je veel wisselende contacten hebt, val deze mogelijkheid helaas af...
Iedere PC plukdag in de RAI zie ik wel ten minste 1 handelaar, die dit spul verkoopt.
Op deze manier kan ik makkelijk schijven uitwisselen. Nadeel is, geen ATA 66+ ondersteuning en niet zo geweldig gekoeld.
Mare als je het voor een 2 GB schijfje wilt doen, dan kun je hier wel aardig mee uit de voeten.
En een voordeel is, dat je het in je 5,25" bracket bouwd, dus heb je geen externe devices. Natuurlijk moet de ontvanger ook zo een bracket hebben, dus als je veel wisselende contacten hebt, val deze mogelijkheid helaas af...
Iedere PC plukdag in de RAI zie ik wel ten minste 1 handelaar, die dit spul verkoopt.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
zo'n externe schijf sluit je toch aan op de parallelle poort? Hoe zit dat dan met drivers enzo? Wordt ie automatisch door het bios of windows herkend of moet je ook nog aparte drivers installeren?
Verwijderd
nee man niet zo'n ding kopen een een lpt poort je hebt toch geen zin om 3 kwartier te wachten voordat je 1 gig hebt gecopieerd
Je kan ook een usb harddisk maken.
Een 5 1/4 kastje met usb stekker, en dan kan je daar een ide hd in plaatsen.
Bij alternate hebben ze die kastjes.
Een 5 1/4 kastje met usb stekker, en dan kan je daar een ide hd in plaatsen.
Bij alternate hebben ze die kastjes.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 16:46 schreef rick_h het volgende:
zo'n externe schijf sluit je toch aan op de parallelle poort? Hoe zit dat dan met drivers enzo? Wordt ie automatisch door het bios of windows herkend of moet je ook nog aparte drivers installeren?[/quote]Dat worden dus de aparte drivers. Het zal waarschijnlijk net als de shuttle werken. En om eerlijk te zijn verwacht ik, dat het gewoon shuttle technologie is wat wordt toegepast voor het aparaatje van Conrad.
zo'n externe schijf sluit je toch aan op de parallelle poort? Hoe zit dat dan met drivers enzo? Wordt ie automatisch door het bios of windows herkend of moet je ook nog aparte drivers installeren?[/quote]Dat worden dus de aparte drivers. Het zal waarschijnlijk net als de shuttle werken. En om eerlijk te zijn verwacht ik, dat het gewoon shuttle technologie is wat wordt toegepast voor het aparaatje van Conrad.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Pagina: 1