Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

HALO

Pagina: 1
Acties:

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:35
JA wie weet meer van deze spel.
wanneer komt hij uit?

ik heb al wat movies gedowned. ziet er echt vet uit!!!!

beetje "code name eagle" achtig
vliegen scheuren in auto's en tanks. boten. (boten nog niet gezien)

wie ow wie? :) :)

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:18

RvV

een wilde gok: als tie klaar is

Y'24

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

nog wildere gok... als de X-box uitkomt

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Lijkt me leuk ja..rond kerst ofzo ?

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:42
Uhm rond kerst ja, maar dan wel volgend jaar :(

Verwijderd

makers van HALO zijn nu ook onder gebracht in de treurige familie van Microsoft! :( beter gezegt:
of HALo ooit voor PC komt is grootste vraag ooit..
zal eerder op X-Box komen :(

Fuck you Microsoft!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-11 11:09
Is al bevestigt dat halo nog steeds voor pc komt ... vraag is alleen of halo eerst op de pc komt of eerst op de xbox. Ik denk het laatste.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• KingNothing
  • Laatst online: 30-01-2024
Is helaas nog niet zeker of ie voor de pc uitkomt...:(
Voorlopig maar ff Sacrifice, Black & White, Giants voor de mensen met gemiddelde systemen.

komt dus wel uit, soz

Die-hard Brexiteer

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-11 09:21
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 17:47 schreef BeyondHorizon het volgende:
Is helaas nog niet zeker of ie voor de pc uitkomt...:(
Voorlopig maar ff Sacrifice, Black & White, Giants voor de mensen met gemiddelde systemen.[/quote]Weet niet wat jij gemiddeld verstaat, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat B&W wel iets meer als gemiddeld gaat vragen.
En HALO...begint een beetje TFC, DN4E, Daikatana te worden :(

Flickr | Lego collectie

• KingNothing
  • Laatst online: 30-01-2024
Nou een 700MHz systeem is low end, bottomline.
Dus dan weet je nu wel wat ik met een gemiddelt systeem bedoel.

Die-hard Brexiteer

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-11 12:22

Apache

amateur software devver

Ik ga B&W spelen op mijn PII 266, 64 megs ram, banshee >:) (geen grap)

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Fuck you Microsoft![/quote]En weer zo'n idioot die maar meteen begint te zijken dat alles dat Microsoft maakt slecht is.. Tsjonge jonge, wat is het IQ toch hoog :(

Microsoft maakt dus echt wel goede spellen, denk maar aan Age of Empires en Flight Sim..

• Terranca
Ik geloof best dat MS veel goeie spellen maakt (en dat is ook zo), maar om een bedrijf op te kopen zodat er 1 spel een jaar wordt uitgesteld, zodat zij er ook een slagje uit kunnen slaan is gewoon een rotstreek

• The Legend
  • Laatst online: 22:50

The Legend

*Plop*

Tjek http://www.bungie.com voor meer info.

Ik ben toch malle pietje niet!

• nexus
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

terranca ==> ik denk niet dat microsoft het daarom heeft gedaan. Bungie maakt gewoon retegoede spellen en die willen ze dus onder hun naam hebben, maar dat betekent niet dat het daarom een jaar later uitkomt.
Die gasten van bungie zijn gewoon perfectionistisch, zij laten zich echt niet fucken door microsoft

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Verwijderd

MS kan wel IETS maken, maar over 't algemeen bugged 't behoorlijk, ze kunnen beter 't slechte eens écht verbetere en DAN pas betere nieuwe dingen maken! :P

Verwijderd

door Bungie te kopen heeft M$ zich wel verzekerd van tenminste 1 top-game voor de X-Box..das echt wel slim van ze. Behoorlijk slim..houdt dus alleen wel in dat Halo compatible met de X-Box moet zijn en daarom duurt het ontwikkelen wat langer...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-11 09:21
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 18:09 schreef BeyondHorizon het volgende:
Nou een 700MHz systeem is low end, bottomline.
Dus dan weet je nu wel wat ik met een gemiddelt systeem bedoel.[/quote]Ok, ik ging meer uit van een 400mhz ofzo, wat mensen nu hebben staan, jij van wat ze nog kopen.....denk dat ik jouw gemiddelt systeem heb.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 18:21 schreef Timpie2000 het volgende:
En weer zo'n idioot die maar meteen begint te zijken dat alles dat Microsoft maakt slecht is.. Tsjonge jonge, wat is het IQ toch hoog :(

Microsoft maakt dus echt wel goede spellen, denk maar aan Age of Empires en Flight Sim..[/quote]lees de regels eens.. (persoonlijk aanvallen mag niet)
BTW zeiken is dus met ei niet met ij :D :D :D

zit verdomme in 3 VWO dus begin niet over me IQ!
**** ***** ****** (vul zelf maar in wijsneus)

Mircosoft kan idd goed spellen maken maar ze hebben bij mij slechte reputatie.. kan me niks schelen of andere MS beheiligen als GOD ofzo..

en HALO word gewoon weer een SUPER multiplayer game!
lijkt waarschijnlijk beetje op TFC maar 't is zelfde genre dus da maak nie echt uit..
net als dat C&C op andere RTS spel lijkt ;)
bij HALo kan je dingen die je bij TFC nooit kan/zal kunnen doen zoals: auto rijden.. tankje rije.. vliegtuigje vliege.. met ze 3e op jeep springen en wegrije..bla bla bla etc etc :)

HALo als die uitkomt word dat echt game om bij te :9~ 'en

PT
DC

• Terranca
Dat is het 'm nou juist. Als het te lang duurt voordat hij wordt gereleased, dan kan hij wel weer eens (zwaar wil ik niet zeggen) veroudert zijn.

Neem maar een de MAX-FX enige (zie Max Payne *slijm*), waar je zelfs een kogel kan achtervolgen en het serienummer op een gun kan lezen.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 18:21 schreef Timpie2000 het volgende:
En weer zo'n idioot die maar meteen begint te zijken dat alles dat Microsoft maakt slecht is.. Tsjonge jonge, wat is het IQ toch hoog :(

Microsoft maakt dus echt wel goede spellen, denk maar aan Age of Empires en Flight Sim..[/quote]Maar dan moet je het niet onder een MS OS draaien :)

Verwijderd

MS OS draait echt stabiel (NOT)
kans op vastlopen tijdens laden 50%!
draait overgins nu al paar dagen/week.
maarja ik doe er ook geen *mega* enge dingen mee ;)

MS maakt goeie spellen maar die moet je idd niet op MS OS draaien :D

• Tim
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

lees de regels eens.. (persoonlijk aanvallen mag niet)
BTW zeiken is dus met ei niet met ij :D:D:D
zit verdomme in 3 VWO dus begin niet over me IQ!
**** ***** ****** (vul zelf maar in wijsneus)

Het is verrekte grappig hè? Een foutje?
Ik zit ook in 3VWO en als ik zie wat voor een idioten er bij mij in de klas zitten wil dat dus ook niet echt veel zeggen..

Verwijderd

de programmeurs van Microsoft zijn zelf ook niet zo snuger, als je kijkt hoeveel typfouten er zijn als je error of zo krijgt :)

maar terugkomend op de orginele vraag in deze groep... volgens mij kwam 't pas idd volgend jaar pas uit na de zomervakantie, zo rond september/oktober of kerst :(
dus.... filmpjes blijven kijken en op 't beste hopen , heheeh
Pagina: 1