Toon posts:

DiVx probleem (geluid en haperen)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo
ik heb al wat eerder gepost , dat ik problemen had met het bekijken van divx , ik heb hier bijvoordbeeld 3 cd's ligge , 3 films , knoem ff geen titels , waarvan de kwaliteit (zichtbaar) niks verschilt , de ene , loopt goed , geluid loopt gelijk met de film , full sreen loop hij ook vlekkerloos , de andere 2 , lopen alleen halfscherm of kleiner , en dan loopt op den duur het geluid vooruit ,

ik heb alle drie de films met deze players geprobeerd :
bsplayer
divxplayer alpha 2.0 (divx.com)
mediaplayer
powerdivx nextgen

die ene film die alles goe doet , doet het goed in divxplayer alpha 2.0 , maar in bs player komt het geluidsprobleem weer omhoog , de rest van de films lopen het best in bsplayer , maar dan blijft het geluid voorlopen , en kan ik geen fullscreen films kijken

Ik heb nieuwe divx drivers , wat oudere vidkaart drivers , pIII 633 , 180 mb ram oid , en agp 32mb nvidea ali alladin..

weet iemand nog goede players , codecs of een andere oplossing ?!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Het kan ook aan de rip zelf liggen. Als deze gewoon slecht geript is, dan ligt het daaraan. Installeer anders gewoon alleen even 3.11, en verder helemaal niks. Misschien speelt ie dan wel goed af.

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb (net) , de 1 na laatste nvidia drivers geinstalled (laatste deden het niet) , en alle codecs , players etc etc verwijderd ,en er 1 (probundle van www.divx.com) geinstleerd , nu loopt alles goed , toch thnx voor de reply