Waar tweedehands PA-versterkers halen (goeikoop)

Pagina: 1
Acties:

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Topicstarter
Ik ben op zoek naar tweedehands PA-versterkers voor wat PA-speakers die ik heb gekocht (wat ouder, dus goedkope PA-versterkers).
Waar kan ik dit soort spul tweedehands halen? In de buurt van Zwolle/Raalte/Deventer? Ik heb echt geen idee!
Iemand tips?

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:05

Jag

Het allergoedkoopste is bij een particulier kopen. Maar dat lukt meestal niet met PA versterkers (of je moet zo'n gek als mij treffen :P). Dan kan je nog twee kanten op: of via een advertentie, of in een winkel 2e hands kopen. Het laatste is makkelijker maar duurder.

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Topicstarter
Op zondag 26 mei 2002 20:27 schreef Jag het volgende:
Het allergoedkoopste is bij een particulier kopen. Maar dat lukt meestal niet met PA versterkers (of je moet zo'n gek als mij treffen :P). Dan kan je nog twee kanten op: of via een advertentie, of in een winkel 2e hands kopen. Het laatste is makkelijker maar duurder.
Ah Jag, jij leeft ook nog :) Remember me? Hoest met de EAW's?

Ter zake:
Maar aan wat voor winkels moet ik dan denken? Heb echt geen flauw idee, zeker niet iets bij mij in de buurt :S

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:05

Jag

Op zondag 26 mei 2002 20:29 schreef TB het volgende:

[..]

Ah Jag, jij leeft ook nog :) Remember me? Hoest met de EAW's?

Ter zake:
Maar aan wat voor winkels moet ik dan denken? Heb echt geen flauw idee, zeker niet iets bij mij in de buurt :S
Ik zit er nu naar te luisteren :).

Winkels bij jou in de buurt? Geen flauw idee, maar je zou gewoon in de gouden gids kunnen kijken.
Wat ik heb gedaan is een advertentie geplaatst het vraag en aanbod gedeelte van heuff.nl. Ik heb heel specifiek naar versterkers van Crest uit de Vs serie gevraagd. En ik heb nog twee reacties gekregen ook :). En die hebben me ook twee versterkers opgeleverd. Zoiets kan je dus ook doen.