Chello mailserver....

Pagina: 1
Acties:

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
ik krijg al 3 dagen geen response van de mailserver van chello wanneer ik mijn mail probeer te lezen. ik krijg dan deze error:
Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop.brabant.chello.nl', Server: 'pop.brabant.chello.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E

ik heb inmiddels al 3 keer naar chello gebeld en zij zeggen dat het aan mij ligt en dat de mailserver perfect in orde is. ik geloof hier echter niks van. mijn gebruikersnaam/pass etc kloppen allemaal. kan iemand mij vertellen wat er hier aan de hand is?!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:59
Probeer eens mail.chello.nl

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
kun je de server wel pingen?

probeer anders eens via telnet
code:
1
telnet pop.brabant.chello.nl 110

heb je een firewall draaien?

A wise man's life is based around fuck you

• Janssen
Op zondag 26 mei 2002 20:14 schreef Pc123 het volgende:
Probeer eens mail.chello.nl
dit werkt niet.....het heeft altijd gewerkt met pop.brabant.chello.nl en smtp.brabant.chello.nl..........en nu werkt het opeens niet meer?

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:59
pop.brabant.chello.nl redirect gewoon naar mail.chello.nl. Die server doet het gewoon. Het moet dus een probleem met je firewall/outlook zijn.

• Janssen
als ik server probeer te pingen krijg ik dit: "kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd"
en nee.....een firewall heb ik ook niet

Verwijderd

pop.brabant.chello.nl = mail.chello.nl , ping maar eens

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 20:24 schreef Janssen het volgende:
als ik server probeer te pingen krijg ik dit: "kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd"
en nee.....een firewall heb ik ook niet
Bij mij doet hij het wel, dusse, ze weigeren jou. dat betektn dat je geblockt bent. naar abuse mail sturen om te kijken of te geblock bent??

• Janssen
hmmz.....plotseling doet ie ut weer.....na een afwezigheid van 72 uur?! vage shit daar bij chello......

bedankt jongens :)
Pagina: 1