Terug gestuurde IBM schijf ruilen voor Maxtor

Pagina: 1
Acties:

• Slagroom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Hallo,

Ik heb laatst mijn IBM schijf (Model: IC35L040AVVA07-0 die kut serie) terug gestuurt naar IBM en een maand daarna een nieuwe terug gekregen...

Nu vertrouw ik die schijf niet meer en ik wil toch een andere schijf in mijn computer.

Wat kan ik beter doen? Deze schijf houden of een Maxtor 20 gieg kopen voor de prijs die ik voor de 40 gieg IBM van? Ik heb niet veel ruimte op mijn workstation nodig omdat alles op de server wordt opgeslagen...

Kunnen jullie mij adviseren?

Verwijderd

Ik zou zowiezo niet minder schijfruimte nemen, hier heb je nooit teveel van namelijk.

• Slagroom
Die ruimte intresseert me geen biet... ik heb gewoon een veilige schijf nodig die redelijk snel is en minimaal 10 gieg groot is... daarom maak ik de keuze ook...

Kan iemand mij adviseren?

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-04 11:57
Zo'n maxtor is niet slecht, ik zou wel 2 maal over denken :). Als je die 40 gig nodig hebt, een ibm nemen, zoniet gewoon de Maxtor... :)

|>

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:13

JWO

uitvals percentage IBM serie ligt niet niet ver van dat van maxtor zie frontpage, dus lekker IBM houden

• Slagroom
wat zou nog kunnen vragen voor die schijf?

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:51

Stewie!

Keen must die!

Op maandag 27 mei 2002 09:52 schreef Monstar.nl het volgende:
wat zou nog kunnen vragen voor die schijf?
veel als een nieuwe hebt terug gekregen

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04 14:55
Op zondag 26 mei 2002 21:12 schreef Tweaker-Willem het volgende:
uitvals percentage IBM serie ligt niet niet ver van dat van maxtor zie frontpage, dus lekker IBM houden
Ik heb die review ook gezien en ik vind dat erg vaag, want op GoT hoor je nog steeds veel vaker van IBM dat ze stuk gaan dan een ander merk. Maar het lijkt minder te worden...

• Slagroom
Op maandag 27 mei 2002 09:54 schreef DaMorpheus het volgende:

[..]

veel als een nieuwe hebt terug gekregen
toch niet de nieuw prijs?

• Slagroom
schop

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Misschien hier es vragen [topic=493604/1/100] Lopez zal je wel een idee kunnen geven.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:26

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Pas op anders schop ik trug :D

Ik zou deze houden. Kans is nu minimaal dat ie weer stuk gaat. Heb je nieuwe of gemaakte gekregen?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

• Slagroom
Een nieuwe

Verwijderd

anders zet je nog een IBM schijf erbij en maak er een raid1 (mirror) van, is altijd veilig.

• Slagroom
ja... maar dan kost het me geld...

80 euro... is dat genoeg? Anders kan ik dat ding echt niet kwijt...

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb ook een ibm 75gxp retour gestuurd en heb er bij gezet dat ik liever een ander model terug krijg gezien de slechte reputatie van deze serie. kijken wat er van komt.

• Slagroom
Op maandag 27 mei 2002 16:36 schreef smvs het volgende:
ik heb ook een ibm 75gxp retour gestuurd en heb er bij gezet dat ik liever een ander model terug krijg gezien de slechte reputatie van deze serie. kijken wat er van komt.
Zouden ze dat doen? Mij stuurden ze gewoon weer de oude terug (wel nieuw...) maar ik had dan ook niet gevraagt om een andere... succes :)
Op maandag 27 mei 2002 16:19 schreef Monstar.nl het volgende:
ja... maar dan kost het me geld...

80 euro... is dat genoeg? Anders kan ik dat ding echt niet kwijt...
Is 80 euro genoeg? Ik kan hem anders niet kwijt en dat wil ik wel... want mijn hardeschijf bevat de boekhouding van 2 bedrijfen

• Slagroom
kick
Pagina: 1