Ey!! Macarena \o/
Mwah... uhm... *no comment*
gaat erom dat het gaat werken namelijk.. en een zo'n goed mogelijke preformance te behalen.
gaat erom dat het gaat werken namelijk.. en een zo'n goed mogelijke preformance te behalen.
Ey!! Macarena \o/
Werkt perfect hoor
Waarom zou dat niet werken?
Waarom zou dat niet werken?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Hi, ik had een onboard promise raid op een abit moederboard en een promise raid pci kaart die niet tegelijketijd wilde werken in windows2000 in combinatie met mijn scsi pci kaart....dus meerdere raids kan een probleem opleveren...just try.....
APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
niet helemaal hetzelfde maar ik had een highpoint raid controller tegelijk draaien met een promise raid controller
werkte prima
werkte prima
Ik heb nu ook een onboard HighPoint & een Promise TX2 draaien. Maar, als ik nu 2 promise kaarten erin ros, omdat dat zelfde drivers, en waarschijnlijk niet zelfde firmware, zou natuurlijk problemen kunnen opleveren denk ik.
Want hoe gaat dat in z'n werk? Krijg je dat dat die kaarten als 1 gaan werken, dus 1 bios voor 2 kaarten, of afzonderlijk. dat wil ik weten voordat ik erachterkom dat dat niet werkt
Want hoe gaat dat in z'n werk? Krijg je dat dat die kaarten als 1 gaan werken, dus 1 bios voor 2 kaarten, of afzonderlijk. dat wil ik weten voordat ik erachterkom dat dat niet werkt
Ey!! Macarena \o/
Pagina: 1