Toon posts:

cd writer + dvd player gezocht met zwarte front

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke opties zijn er voor mij? Ik heb qua prijs en snelheden geen eisen eigenlijk, hoe beter de prijs + kwaliteitverhouding natuurlijk, des te beter. Maar welke cd writers zijn er in een zwarte uitvoering ?

Verwijderd

Voor de branders weet ik er 2:

Liteon 32x12x40
Plextor 40x12x40

Verwijderd

Topicstarter
Sony had geloof ik ook een brander met zwart frontje, kan dat kloppen?

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

was het niet bij alternate dat je n lite on dvd en cdrw met zwart frontje kon bestellen?
was laatst n topic hierover

hier: [topic=504160/1/100]

eerst kijken dan zeiken

• Scourger
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07-2014

Scourger

The Leechmaster

Probleem klinkt bekend in de oren. Ik had ook zwart spul nodig. Wat er momenteel bij mij in zit:

CD-Writer: Plextor PX-W4012A Black
Is gewoon een zwarte versie van de normale 40x brander.

DVD-ROM: LiteOn LTD163D
Deze wordt standaard met een grijs frontje geleverd, maar je kan er een speciaal zwart frontje los bij kopen. Dat is de enige reden dat ik hem er in heb zitten (wilde eigenlijk een Pioneer, maar hadden ze niet in 't zwart). Informatique verkoopt ze in ieder geval. Bijkomend voordeel van de LiteOn is dat hij goedkoop is, maar hij maakt wel veel herrie :(

Je kan natuurlijk ook gewoon een grijze drive kopen en die dan zwart verven ;)

2x Athlon XP 1800+ | Asus A7M266-D | 1024 MB Reg/ECC | MSI GF 4 Ti 4400 | Adaptec 39160 | Cheetah X15-36LP 36 | 2x Maxtor Atlas 10K-III 73 | LiteOn LTD163D | Plextor PX-W4012A | 3C2000 | SB Audigy | Enermax 550 VE-FMA | Lian-Li PC71| 2x Eizo T965

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op zondag 26 mei 2002 22:58 schreef mxstrAEm het volgende:
Sony had geloof ik ook een brander met zwart frontje, kan dat kloppen?
klopt ja de CRX160-E maar die is al meer dan een jaar geleden uitgebracht. En nu dus niet makkelijk meer te krijgen

Zelf ben ik ook op zoek geweest naar zwarte drives. Als brander heb ik gekozen voor een 40/12/40 van Plextor, een LG dvd speler en een zwarte FDD.

zijn redelijk makkelijk te krijgen in de winkels tegenwoordig.

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-04 13:14
bij www.exile.nl kun je geloof ik alles in het zwart bestellen. Kijk maar eens op de site.

Verwijderd

Je pakt gewoon wat van dat kunstenaarstape (dat witte papierspul) en plakt daarmee de ledjes af en je neemt een spuitbus met zwarte verf, klaar!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 08:14 schreef Terw_Dan het volgende:

[..]

klopt ja de CRX160-E maar die is al meer dan een jaar geleden uitgebracht. En nu dus niet makkelijk meer te krijgen

Zelf ben ik ook op zoek geweest naar zwarte drives. Als brander heb ik gekozen voor een 40/12/40 van Plextor, een LG dvd speler en een zwarte FDD.

zijn redelijk makkelijk te krijgen in de winkels tegenwoordig.
Heeft die Plextor van jouw TEKST op zijn lade staan? Dus PlexWriter 40/12/40A oid... zomaar een vraag.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op dinsdag 28 mei 2002 11:39 schreef FirePower het volgende:

[..]

Heeft die Plextor van jouw TEKST op zijn lade staan? Dus PlexWriter 40/12/40A oid... zomaar een vraag.
sorry voor het wat laat beantwoorden, maar er staat geen tekst op de zwarte plextor fikker.

Verwijderd

als je handig bent demonteer je het frontje van de speler/brander en spuit je die zelf zwart. Ook coor kunststoffen zijn er in die zin mogelijkheden
Pagina: 1