Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Tips????
Nou uhhh.... voortaan niet meer de drive openen voordat
je 'em wil gaan ruilen. Veel winkels zijn hier niet blij mee
en nemen dan ook de drive niet terug. Bij sommige drive's vervalt de garantie wanneer je hem opent.
In de winkel zal ik me als ik jou was als een echte n00b opstellen. Dit wekt vaak symphatie & begrip op bij verkopers is mijn ervaring......
Nou uhhh.... voortaan niet meer de drive openen voordat
je 'em wil gaan ruilen. Veel winkels zijn hier niet blij mee
en nemen dan ook de drive niet terug. Bij sommige drive's vervalt de garantie wanneer je hem opent.
In de winkel zal ik me als ik jou was als een echte n00b opstellen. Dit wekt vaak symphatie & begrip op bij verkopers is mijn ervaring......
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Em, ik heb de dvd-speler dus niet geopend, alleen mn kast.
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Verwijderd
Wat betreft de vergoeding van de game, de winkel kan hier weinig aan doen, voor zoiets kom je snel bij de verzekering uit
Welke verzekering?Op zondag 26 mei 2002 20:50 schreef TweakGuy het volgende:
Wat betreft de vergoeding van de game, de winkel kan hier weinig aan doen, voor zoiets kom je snel bij de verzekering uit
Pagina: 1