Pioneer 106s nu ook al...

Pagina: 1
Acties:

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-04 12:56
Laatst wou ik uit mijn dvd-speler het spel GTA2 (origineel :'( ) uitwerpen, en dat wou hij op een of andere manier niet. Na vele reboots ook niet. Ik zo kijken, zit er een of ander vergrendelingsbalkje voor, zal er normaal ook wel voorzitten voor trienen die anders 2 cds er in gaan stoppen. Denk ik net, mischien dat m'n molex er niet goed inzit, of dat de ide kabel los zit, zou een probleem kunnen zijn, niet dus.
Dan maar eruit, en er mee terug naar de winkel, dinsdag, zit nog garantie op. Ik draai de 4 schroefjes los, en met dat ik hem er uit schuif hoor ik me toch ook een vreemd gerinkel. Ik dacht zo van nee he, maar ja dus, mij cd (origineel) was dus gesprongen. Nu maar hopen dat de winkel dinsdag niet al te moeilijk gaat doen, en héél mischien mijn gta2 ook nog vergoed...

Iemand nog tips?

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04 11:39
Tips????

Nou uhhh.... voortaan niet meer de drive openen voordat
je 'em wil gaan ruilen. Veel winkels zijn hier niet blij mee
en nemen dan ook de drive niet terug. Bij sommige drive's vervalt de garantie wanneer je hem opent.

In de winkel zal ik me als ik jou was als een echte n00b opstellen. Dit wekt vaak symphatie & begrip op bij verkopers is mijn ervaring......

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• DustMan4u
Em, ik heb de dvd-speler dus niet geopend, alleen mn kast.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Verwijderd

Wat betreft de vergoeding van de game, de winkel kan hier weinig aan doen, voor zoiets kom je snel bij de verzekering uit

• DustMan4u
Op zondag 26 mei 2002 20:50 schreef TweakGuy het volgende:
Wat betreft de vergoeding van de game, de winkel kan hier weinig aan doen, voor zoiets kom je snel bij de verzekering uit
Welke verzekering?

• DustMan4u
Hier trouwens ff een pic van 2 stukjes die er ondertussen uitgevallen zijn:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2262006535

Pagina: 1