Live! 1024 of platinum, of.....

Pagina: 1
Acties:

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
Ik zit er sterk aan te denken om mn SB 128 te vervangen door een betere geluidskaart.
ik zit te twijfelen tussen de verschillende Live! uitvoeringen, maar welke is de beste keus? Ik gebruik 'm niet voor midi toepassingen ofzo, dus dat neem ik niet mee in mn overweging.
Wie helpt me opweg?
Oja, zijn die "4 point surround 1000" boxen een beetje aardig?

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Verwijderd

je kan beter een aureal vortex kaart nemen.

Wat betreft fps 1000: aardig is het goede woord.

Groeten:
WC

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Ik heb net zo'n SB live platinum gekocht en ik moet zeggen ik ben er erg tevree mee.Ik gebruik 'm hoofdzakelijk wel voor de digi in en uitgangen en heb eigenlijk geen idee hoe die met spelletjes enzo is

Jur

Verwijderd

Heb beide kaarten SB-live 1024 en Sb live platinum. Beide zijn uitermate geschikt voor games, daarnaast heeft de platinum nog (standaard) aansluitingen voor allerlei audio apparatuur (midi in/out opt. in/out enz. enz.). Voor games kun je je geld beter in je zak houden (of ergens anders aan uit geven natuurlijk) en een SB live 1024 kopen.
Oja, de fps1000 is natuurlijk een goede keuze voor de SB live, wordt op dit moment voor weinig geld aangeboden, dus !!

Verwijderd

Als je die extra midi aansluitingen niet nodig hebt, kun je het met de RETAIL verie van de SB Live 1024 ook af, ik heb er twwe weken 1 gekocht en kreeg hier allerlei goede tips over bv. zelf een DIGI out (geel plugje)
moduultje te maken met een bouw pakketje van Conrad voor 29.-(alle onderdelen + schema ) zit er bij, maar je moet een beetje fijn kunnen solderen.
Voor Syntwerk heb ik een TerraTec EWS64 XL van 1100.- gulden in mijn andere computer.

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
Ah ok kewl, toch maar gewoon de 1024.
wat de speakers betreft, ik denk dat ik voor de "1500" ga i.p.v. de 1000.

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Verwijderd

Live is klote met een rietje!
ik zou een guillemot kaartje nemen als ik jou was. De terratec EWS-64 is ook goed maar kost een paar centen en is ook nog pittig in de omgang! moet je regelmatig in de handleiding duiken!

ik heb zelf nog een live maar die gaat er zowieso uit!

succes

Verwijderd

What seems to be the problem?

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Als je een dvd-speler hebt (of ooit wil kopen), dan zou ik voorde Creative DTT2500 luidsprekers gaan. Het geluid is voor die paar meier geweldig! Neem dan als geluidskaart minstens de Live 1024.

Verwijderd

hahaha de De terratec EWS-64 is verouderde en dus zeker niet aan te raden! terratec heeft allang een opvolger. De sq2500 is in mijn ogen ook een waardeloze kaart door slechte drivers (ik krijg dat ding bv niet lekker aan de praat in w2k)

Trouwens ik weet niet of ze naar nederland komen maar creative komt ook met een platinum 5.1 en gamer 5.1 dat zijn dus live! kaartjes met 5.1 speaker ondersteuning. Bij de live platinum zit zelfs een afstandsbediening.
Pagina: 1