Toon posts:

welk game proggamma?(tv)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
welk game progamma kijk je?
en waarom juist dat progamma?

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Momenteel geen. Alleen vorig jaar ShrimpTV via de pc, want die gasten heersen :).

Verwijderd

Kijk der ook bijna nooit naar :) der was wel 1 op Yorin , Gameforce 1 maar die info die hun gaven wist ik al , 2 weken terug :Z

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 14:19
Op zondag 26 mei 2002 19:28 schreef wacko het volgende:
Momenteel geen. Alleen vorig jaar ShrimpTV via de pc, want die gasten heersen :).
Hey goed idee.
Heb wat afleveringen gemist dus ik ben weg :)

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:05
Laatste tijd helaas, zeer weinig GOEIE gameprogramma's op TV.

En als ze er zijn, dan zijn ze gewoon op onmogelijke tijden..

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
geen, want er zijn geen :+ (op het moment)

Verwijderd

ik keek paar je geleden die shit op tmf
en cyber op anaal+ maar waren allebei het zelfde

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Maar tweakers toch !

www.shrimptv.be en je kan al de episodes van nu (legaal) afhalen van shrimptv (het seizoen loopt nog,dus de laatste aflevering kun je telkens pas na een week afhalen)

en natuurlijk het super-gay gamepower op jim-tv (belgie)

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 20:18 schreef EXE-cuter het volgende:
Maar tweakers toch !

www.shrimptv.be en je kan al de episodes van nu (legaal) afhalen van shrimptv (het seizoen loopt nog,dus de laatste aflevering kun je telkens pas na een week afhalen)

en natuurlijk het super-gay gamepower op jim-tv (belgie)
maar ik ga tog niet altijd 8er mijn pc een games programma kijken :S
als je fullscreen doet heb je meestal kut beeld (bij mij dan)

Verwijderd

Aha, hier was laatst nog zo'n leuke discussie over. Hmmm [Indigo haalt zijn standaard game-programma-op-tv-zin uit de kast] Dit soort game-programma's is gemaakt door mensen die er de ballen verstand van hebben en het is niet leuk om ernaar te kijken (alles wordt verkeerd uitgelegd/gesproken en enorm kewle games worden vaak niet eens behandeld) kortom, ik ben blij dat er geen een op de buis is om mij te ergeren... (phew, rust....)

edit:

Sorry meese, iets te snel over de posts gedonderd, want ShrimpTV heb ik nog nooit gezien en dus zak is ff kijkeh...
dus het hierboven beschrevene geldt (voorlopig) nog niet voor ShrimpTV

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Op zondag 26 mei 2002 20:22 schreef IndigoDelFuego het volgende:
Aha, hier was laatst nog zo'n leuke discussie over. Hmmm [Indigo haalt zijn standaard game-programma-op-tv-zin uit de kast] Dit soort game-programma's is gemaakt door mensen die er de ballen verstand van hebben en het is niet leuk om ernaar te kijken (alles wordt verkeerd uitgelegd/gesproken en enorm kewle games worden vaak niet eens behandeld) kortom, ik ben blij dat er geen een op de buis is om mij te ergeren... (phew, rust....)

edit:

Sorry meese, iets te snel over de posts gedonderd, want ShrimpTV heb ik nog nooit gezien en dus zak is ff kijkeh...
dus het hierboven beschrevene geldt (voorlopig) nog niet voor ShrimpTV
Je houdt ervan of je houdt er niet van,de mensen van shrimptv (garnaal en apollo) zijn namelijk een klein beetje insane in the brain.Meestal wel supergoed + comisch

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:15
geeneen, zijn namelijk geen fatsoenlijke game programma's op de buis in NL :(

Verwijderd

ShrimpTV is echt wel vet , niet omdat ze goed reviewen maar omdat ze zo funny zijn . Neem nu de review van MegaRace 3:

----------------------------Pro---------------------------

Trippen zonder Dope
Fuckin fuckin fuckin hi speed

--------------------------Contra--------------------------

Controls sucken
Controls sucken
Controls sucken

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:53
ik had ooit met me sattaliet een game kanaal gevonden wat volgens mij 24/7 gaming was. Echt super mooi alleen in het Frans en ik kan em helaas niet meer terug vinden (500 kanalen)

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Verwijderd

jah die franse heb ik ook ooit gevonden, maar dat was frans dus sux redelijk

en shrimptv sux naar mijn mening, rare humor, slechte reviews

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

idd op canal+ is cyber ja. :) moet je niet luisteren naar de revieuw maar is altijd leuk om bewegend matriaal te zien.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

ik kijk er naar geen 1. Simpel omdat er geen 1 is. Ja op yorin komt zo'n programma maar dat is niet een "goede" game programma...

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:37
Ja, ik heb vrijdag en zaterdag naar de tv gekeken, maar kon geen enkel programma vinden dat ook maar iets met computers te maken had :(
Volgens mij zijn die programma's uitgestorven

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
keek het vroeger wel eens toevallig maar nu er nix meer is is internet makkelijker :)
en vaak met die review's heb ik het spel allang gezien ofzo en dan maken die beelden ook niet veel uit :P

Mario Kart FC 1590-4774-1019

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:52
Shrimp TV roelt, de rest is bijzaak.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-01 11:33
Misschien kan TMF nu ze toch bijna geen programma's meer hebben (zijn toch allemaal naar MTV) ff ShripTV gaan uitzenden. Das wel ff wat beter dan die tieves zooi die ze nu uitzenden.

Verwijderd

Ik moest altijd kotsen van die pro-console gameprograms... :r

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Geen......is/was verder ook niks goeds op de televisie........maar Shrimp-tv.....nooit van gehoord, is dat wat?

[600ste post]

Verwijderd

Shrimp TV!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ten eerste kijk ik vrij weinig TV. Maar toch heb ik wel eens zo'n gameprog gezien, GameQuest heette die dacht ik. :)
Mha, ik kon nou niet zeggen dat dat veel was. Het waren meer filmpjes van een skateboarder en surfer in het ECHT, dan dat je werkelijk dingen van spellen zag.
Ze lieten dingen gewoon veel te snel en oppervlakkig zien. Dan heb ik liever dat je alleen wat grotere spellen uitgebreid ziet, dan een veel alleen heel snel.. Alhoewel het hier 'weinig heel snel' waren.. ;)

Verder heb ik Schrimp-TV ook wel eens gezien, maar die vond ik wel geinig. :) Tja, het is Belgs, en belgen zijn qua TVprogramma's maken IMO toch wat beter. Tenminste, die progs die er waren vond ik wel leuk toen ik op Belgie op vakantie was. ;)

🌞🍃

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 15:46 schreef __00__ het volgende:
Volgens mij zijn die programma's uitgestorven
Ha, blij toe!! :P :P

Verwijderd

srrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrimp tievieeee
Pagina: 1