Eyh GOZER.... Wanneer leer je nou eens deze topics in het goeie forum te plaatsen !?!?!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 oktober 2000 22:20 schreef .KeN. het volgende:
Eyh GOZER.... Wanneer leer je nou eens deze topics in het goeie forum te plaatsen !?!?! :([/quote]de vraag is of dit geen lifestyle topic is? Als het over pennen zou gaan zou het wel hier mogen staan toch?
Eyh GOZER.... Wanneer leer je nou eens deze topics in het goeie forum te plaatsen !?!?! :([/quote]de vraag is of dit geen lifestyle topic is? Als het over pennen zou gaan zou het wel hier mogen staan toch?
Een beetje het verkeerde forum misschien
en die T28 kan me gestolen worden (erg fragiel klepje)
dus doe mij maar een 6210
dus doe mij maar een 6210
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>de vraag is of dit geen lifestyle topic is? Als het over pennen zou gaan zou het wel hier mogen staan toch?[/quote]Ja maar helaas is er geen apart pennenforum dus neem deze raad nou maar van me aan..
Dit gaat DUIDELIJK over GSMz en daar is (niet voor niets) een apart forum voor....
Dit gaat DUIDELIJK over GSMz en daar is (niet voor niets) een apart forum voor....
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 oktober 2000 22:23 schreef .KeN. het volgende:
Ja maar helaas is er geen apart pennenforum dus neem deze raad nou maar van me aan..
Dit gaat DUIDELIJK over GSMz en daar is (niet voor niets) een apart forum voor....[/quote]Dit gaat over de inhoud en tricks en tracks van een GSM op dat forum en niet specefiek de GSM als lifestyle product!
Ja maar helaas is er geen apart pennenforum dus neem deze raad nou maar van me aan..
Dit gaat DUIDELIJK over GSMz en daar is (niet voor niets) een apart forum voor....[/quote]Dit gaat over de inhoud en tricks en tracks van een GSM op dat forum en niet specefiek de GSM als lifestyle product!
Hahaha... ’t is goed met je
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 oktober 2000 22:23 schreef Accident het volgende:
dus doe mij maar een 6210[/quote]Klepje valt mee; NOKIA is voor nietsezeggende kampjoekels!! En het is een bakbeest die 6210!
dus doe mij maar een 6210[/quote]Klepje valt mee; NOKIA is voor nietsezeggende kampjoekels!! En het is een bakbeest die 6210!
Hahahah je kan echt niet lezen hè 
Ik krijg zo het idee dat jij hier nog niet zo lang komt hè..
Check mijn posts ff en ga je schamen
Check mijn posts ff en ga je schamen
Tegen een Nokia 7110 van m'n baas zeg ik geen nee hoor..
En inderdaad de 8210 is een telefoon waar je veel foute lui mee ziet lopen.
En inderdaad de 8210 is een telefoon waar je veel foute lui mee ziet lopen.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 oktober 2000 22:32 schreef .KeN. het volgende:
Check mijn posts ff en ga je schamen :D[/quote]Ik kom hier al bijna een jaar kerel! Dus koes koes!
Check mijn posts ff en ga je schamen :D[/quote]Ik kom hier al bijna een jaar kerel! Dus koes koes!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>een junior member gaat mij de les lezen?[/quote]Doe ff lekker uit de hoogte.
Junior member zegt nog niet dat iemand minder er vanaf zouweten.
En een GSM lijkt me mooi in het Internet & Telefonie deel passen.
edit
ff voor de duidelijkheid
deze post stond in Suffis Generalis
Junior member zegt nog niet dat iemand minder er vanaf zouweten.
En een GSM lijkt me mooi in het Internet & Telefonie deel passen.
edit
ff voor de duidelijkheid
deze post stond in Suffis Generalis
= TheGrimReaper op tweakers
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Geregistreerd op: 28 juni 2000[/quote]Ehhmm vreemde jaartelling heb jij man.. ben je Joods ofzoiets ??
(Niet racistisch in any way..btw
)
)
edit:
Ennuhmm mensen.. dat Junior Member onder m’n naam is een ONDERTITEL hoor..
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Adjeeeeeeeees, iemand heeft de deur van het onzinforum open laten staan..... er zijn er een stel ontsnapt ;)[/quote]Adjeeeeeeees zijn al ingelicht (Gôh wat voel ik me toch een snitch Ennuhmm mensen.. dat Junior Member onder m’n naam is een ONDERTITEL hoor..
*zucht*
Adjeeeeeeeees, iemand heeft de deur van het onzinforum open laten staan..... er zijn er een stel ontsnapt
Adjeeeeeeeees, iemand heeft de deur van het onzinforum open laten staan..... er zijn er een stel ontsnapt
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 oktober 2000 22:38 schreef .KeN. het volgende:
Ehhmm vreemde jaartelling heb jij man.. ben je Joods ofzoiets ??
)[/quote]KidKrush_ kent vele andere namen.....en komt hier onder andere namen al tijden!
Ehhmm vreemde jaartelling heb jij man.. ben je Joods ofzoiets ??
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 oktober 2000 22:38 schreef .KeN. het volgende:
[/quote]>:)
And The Only One
Ericsson T28s
Mooi, klein en dan ook nog eens handig in gebruik!
Mooi, klein en dan ook nog eens handig in gebruik!
Nokia 8210 (ook veel lopen er met een 3210, maar dies wat groot).
C35i
do i need to say more
do i need to say more
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 oktober 2000 22:28 schreef KidKrush het volgende:
Klepje valt mee; NOKIA is voor nietsezeggende kampjoekels!! En het is een bakbeest die 6210![/quote]Ten eerste ben ik geen kampjoekel!
en dat kleine is ook niet alles hoor!
ikzelf heb nu een v3688 ben er niet echt tevreden mee..
en die t28; daarvan heb ik al meerdere keren gehoord dat dat klepje snel afbreekt, maar als jij zegt dat het meevalt...
en over die 6210 :
1) je hebt iets in je hand
2) veel functies
3) hij is gewoon mooi (vind ik dan)
4) en het is een NOKIA!
Klepje valt mee; NOKIA is voor nietsezeggende kampjoekels!! En het is een bakbeest die 6210![/quote]Ten eerste ben ik geen kampjoekel!
en dat kleine is ook niet alles hoor!
ikzelf heb nu een v3688 ben er niet echt tevreden mee..
en die t28; daarvan heb ik al meerdere keren gehoord dat dat klepje snel afbreekt, maar als jij zegt dat het meevalt...
en over die 6210 :
1) je hebt iets in je hand
2) veel functies
3) hij is gewoon mooi (vind ik dan)
4) en het is een NOKIA!
KidKrush_ kent vele andere namen.....en komt hier onder andere namen al tijden!
Dat verklaart al een hoop
Dat verklaart al een hoop
Ik heb sinds vandaag 6210 en ik vind het echt een super telefoontje. 8850 is trouwens ook een wreed toestel, maar toch iets te duur voor mij.
Ik vind lange standby tijd heel belangrijk, en dat zit bij de meeste nokia telefoons wel snor. In tegenstelling tot de meeste andere telefoons
Ik vind lange standby tijd heel belangrijk, en dat zit bij de meeste nokia telefoons wel snor. In tegenstelling tot de meeste andere telefoons
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>KidKrush_ kent vele andere namen.....en komt hier onder andere namen al tijden!
Dat verklaart al een hoop >:)[/quote]Errr ??
Dat verklaart al een hoop >:)[/quote]Errr ??
Verwijderd
Mijn UMTS Ericsson; wordt mijn T28 weer minder interessant_ proefproject van PTT Telecom ben een Tester.
Pagina: 1