PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Ik vind het al knap dat je de molex er verkeerd om in krijgt maar ik denk dattie kapot is ja want dan draai je de 5 en 12 volt om
had al zo'n vermoedenOp zondag 26 mei 2002 18:59 schreef djcrossfire het volgende:
Ik vind het al knap dat je de molex er verkeerd om in krijgt maar ik denk dattie kapot is ja want dan draai je de 5 en 12 volt om
lijkt me wel
als er stroom op heeft gestaan tenminste
als er stroom op heeft gestaan tenminste
Gigabyte P35 ds3|C2D 6750|4Gb Kingston|Raptor 36Gb|Spinpoint 320Gb|Sparkle 8800GT 512Mb|2x 19" LG|Logitech S510 Desktopset|
Verwijderd
ja dan is het meestal einde verhaal, hopelijk heb je nog garantie. Zoja terug sturen naar fabriek en natuurlijk niet zeggen dat je hem verkeert heb aangesloten.
Verwijderd
Knap om die Molex verkeerd om er in te krijgen, er zitten van die mooie schuine kanten aan
Maar goed, zoals hier boven al vermeld, door de omgedraaide voltages zullen bepaalde onderdelen inderdaad wel een opdonder hebben gehad en niet (meer) functioneren.
Jammer... maar het is niet anders.
Jammer... maar het is niet anders.
Verwijderd
Daarom... beter dan de ATX stekker verkeerd op je moederbord drukken (als je dat lukt)Op zondag 26 mei 2002 19:11 schreef djcrossfire het volgende:
Ach de schade valt nog mee, een cd rom speler kost €30 ofzo
idd schade valt mee 
AOpen CD-956E 56x
€ 33,-
wel kut, 30 euro, dat worden minder kroketten deze week 
als ik dan toch bezig ben, weer gewoon dezelfde kopen?? (zit maar 1/2 jaar garantie op toch?) of zijn er betere alternatieven
/edit het vervelendste is nog wel dat gta3 de cd niet herkent als ie in mijn brander zit
AOpen CD-956E 56x
€ 33,-
als ik dan toch bezig ben, weer gewoon dezelfde kopen?? (zit maar 1/2 jaar garantie op toch?) of zijn er betere alternatieven
/edit het vervelendste is nog wel dat gta3 de cd niet herkent als ie in mijn brander zit
Verwijderd
Je kan ook een dvd speler kopen, als je die nog niet hebt. Ik wil weleens zien dat jij in een week €30 aan kroketten op eet.Op zondag 26 mei 2002 19:26 schreef Maverick het volgende:
idd schade valt mee
AOpen CD-956E 56x
€ 33,-
wel kut, 30 euro, dat worden minder kroketten deze week
verdomme als ik hem bestel dan zitten mijn ouders te zeuren dat ik alweer iets voor me pc heb besteld, en bij de plaatselijke shop kost ie 41 euro 
/edit, hmm incl. verzend kosten komt de rest daar boven uit, dan maar hier kopen morgen.
30 euro aan snacks lukt wel hoor, 5 euro per dag aan red bull en broodjes kroket, en ik zit al aan 25 euro
/edit, hmm incl. verzend kosten komt de rest daar boven uit, dan maar hier kopen morgen.
30 euro aan snacks lukt wel hoor, 5 euro per dag aan red bull en broodjes kroket, en ik zit al aan 25 euro
Verwijderd
Em of je hem nou besteld of in de shop koopt, je koopt em toch. dus geeft toch weer geld uit aan zo'n euro vretend monster.Op zondag 26 mei 2002 19:37 schreef Maverick het volgende:
verdomme als ik hem bestel dan zitten mijn ouders te zeuren dat ik alweer iets voor me pc heb besteld, en bij de plaatselijke shop kost ie 41 euro
[edit] je zij €30 aan kroketten
mja, maar als ik hem in de shop koop dan hoeven ze het niet te wetenOp zondag 26 mei 2002 19:40 schreef djcrossfire het volgende:
[..]
Em of je hem nou besteld of in de shop koopt, je koopt em toch. dus geeft toch weer geld uit aan zo'n euro vretend monster.
[edit] je zij €30 aan kroketten[edit]
heb ik het weekend al genoemd
Dat heb ik dus ook... Ze beginnen te zeuren dat ik er teveel aan zit te kloten, etc. Hun hebben de pc ooit gekocht, maar het enige wat er nog inzit van hun is het mobo en processor. Hmz, ik ga toch zelf maar eens wat kopen.Op zondag 26 mei 2002 19:37 schreef Maverick het volgende:
Verwijderd
lol daar heb ik nou ook last van, zeuren ouders.
ze vinden dat ik veel te veel geld uitgeef aan me bakje.
toen ik nog geen eigen comp had (deelde toen eentje met
me pa) zette ik soms gewoon iets uit in het apparaatbeheer
in cofig scherm en zei dat et kapot was, dan kocht me pa
volgende dag een nieuwe rofl
of k zette de desktop op 16 kleuren, en zei dat vga kaart
naar de knoppe was. zo ben k aan me GeForce2 GTS gekomen.
naar de knoppe was. zo ben k aan me GeForce2 GTS gekomen.
Op maandag 27 mei 2002 10:56 schreef CrovaX_ het volgende:
lol daar heb ik nou ook last van, zeuren ouders.
naar de knoppe was. zo ben k aan me GeForce2 GTS gekomen.![]()
![]()
Pagina: 1