Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Stukken beter 
Alhoewel je echt niet perse met een compliment hoeft te beginnen hoor.
[edit]
Ik heb je topictitel nog een beetje verduidelijkt
[edit]
Ik heb je topictitel nog een beetje verduidelijkt
Ik zou u graag willen verzoeken inhoudelijk op het onderwerp in te gaanOp zondag 26 mei 2002 18:56 schreef ACM het volgende:
Stukken beter
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Daar zijn ItSnows e.a. voor, ik ga niet oordelen over topics buiten mijn moderatie gebied als ik niet zelf de moderatie verricht hebOp zondag 26 mei 2002 18:57 schreef DeathKnight het volgende:
Ik zou u graag willen verzoeken inhoudelijk op het onderwerp in te gaan
Ik moet wel zeggen dat er veel minder mods zich geroepen voel een 'netjes' topic te behandelen.Op zondag 26 mei 2002 18:58 schreef ACM het volgende:
[..]
Daar zijn ItSnows e.a. voor, ik ga niet oordelen over topics buiten mijn moderatie gebied als ik niet zelf de moderatie verricht heb
kwilde net zeggenOp zondag 26 mei 2002 18:58 schreef ACM het volgende:
[..]
Daar zijn ItSnows e.a. voor, ik ga niet oordelen over topics buiten mijn moderatie gebied als ik niet zelf de moderatie verricht heb
maareh DeathKnight, weinig kans. men wil graag dat je gaat zoeken via de search naar vergelijkbare topics. eentje is al gegeven [topic=369202/1/25]. Kijk daar eens in of je het ermee kunt oplossen en anders ff verder zoeken.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Bedankt voor je reply. Alleen draagt het door jou genoemde topic geen oplossing aan voor mijn probleem.Op zondag 26 mei 2002 19:02 schreef Alfredt het volgende:
[..]
kwilde net zeggen
maareh DeathKnight, weinig kans. men wil graag dat je gaat zoeken via de search naar vergelijkbare topics. eentje is al gegeven [topic=369202/1/25]. Kijk daar eens in of je het ermee kunt oplossen en anders ff verder zoeken.
Verwijderd
/off topic/
Komt omdat ik net een A4 aan tekst heb zitten tikken in het vorige topic en meneer ACM meende dat topic te moeten sluiten. Nou deden mijn vingers pijn dus die moesten even afkoelen. En de telefoon ging
/off topic/
Ik mis in je post een zooi info: bijv de refreshrate die je nu heb. Lijkt me wel van belang. En of je al met vsync gespeeld heb.
Overigens weet ik zeker dat ik deze melding al eens gezien heb en dat deze toen opgeslots was
Ben ff aan het zoeken met onze l33t zoekfunctie
Komt omdat ik net een A4 aan tekst heb zitten tikken in het vorige topic en meneer ACM meende dat topic te moeten sluiten. Nou deden mijn vingers pijn dus die moesten even afkoelen. En de telefoon ging
/off topic/
Ik mis in je post een zooi info: bijv de refreshrate die je nu heb. Lijkt me wel van belang. En of je al met vsync gespeeld heb.
Overigens weet ik zeker dat ik deze melding al eens gezien heb en dat deze toen opgeslots was
Update. Ik heb de update 3.5 na lang zoeken kunnen vinden.
Maar als ik nu Porsche.exe opstart krijg ik een windows error dat Porsch.exe errors heeft verzoorzaakt.
Naja laat dat topic maar dicht. Dat spel gaat nu door de kamer vliegen
Maar als ik nu Porsche.exe opstart krijg ik een windows error dat Porsch.exe errors heeft verzoorzaakt.
Verwijderd
Meet je de snelheid even?Op zondag 26 mei 2002 19:08 schreef DeathKnight het volgende:
Update. Ik heb de update 3.5 na lang zoeken kunnen vinden.
Is maar goed dat ik geen racespellen speel
Zal ik jou eens etteren? Hij is weer open
Pagina: 1